پرسش‌های رایج شما و دیگر مشتریان

پرسش‌های رایج پیرامون ابزار سئو

اولین قدم ما تلاش برای تولید محصولی کاربردی و چابک برای سئوکارهاست. اما برنامه بهمین جا ختم نمیشود، ما میدانیم خرده فروش های آنلاین، فروشگاه های اینترنتی، وب سایت های محتوامحور و همینطور دیجیتال مارکترها چقدر مشتاق داشتن ابزارهایی هستند که کارهای روزمره آنها را انجام داده و در زمان شان، هزینه هایشان و همینطور تعداد پروژه هایشان به آنها پتانسیل های بیششتری بدهد. ما کمک تان میکنیم بهترین خروجی را از کارتان داشته باشید.

چون محصولی مطابق با نیاز کاربران ایرانی ارائه می‌کنیم. همینطور اینکه ما هیچ تلاشی نمیکنیم در مقام مقایسه با ابزارهای خارجی قرار بگیریم. ابزارهای بزرگی مثل سمراش، ماز و اچرف همگی بیشتر از 10 سال است که در مارکت حضور دارند و میلیون ها یوزر دارند. اما نوآوری های ما و خلاقیت در ارائه راه حل ها باعث شده ما هم بتوانیم کنار آنها یا بعنوان جایگزین آنها یک سرویس دهنده خوب باشیم و بشما در مواردی که هیچ ابزار دیگری برای پوشش دادن این نیازها وجود ندارد کمک کنیم.

اول از هر چیزی، شما تصمیم گیرنده روش استفاده از داده ها در تمام ابزارهای دنیا هستید، اما تیم توسعه ما تلاش کرده در این تصمیم گیری بشما کمک کند! ما اولین تیمی هستیم که ابزارمان کمک میکند شما پس از انجام چندین فرایند داده های تمیز و ساده شده ای را تحویل بگیرید که قابل استفاده و استناد باشند (و فقط در ابزار سگمنتو در دسترس باشند).

ما یک برنامه ساده برای شما داریم، چون دوست داریم پتاسنیل شما را در بیزینستان افزایش دهیم، میخواهیم قدم به قدم در افزایش درآمدتان از سایت کمکتان کنیم. بنابراین شما میتوانید سایت خودتان را به سگمنتو متصل کنید و با زیرنظر گرفتن رتبه کلمات کلیدی، تحلیل ترافیک، روند رشد سایت و صفحات، نرخ تبدیل و آمار فروش ابزارهای لازم برای رشد بیزنس تان را داشته باشید.

بله، شما میتوانید هر سایتی را با هر تکنولوژی بکمک ابزارهای سئو درون سگمنتو تحلیل و برسی کنید.

ما تا جای ممکن سعی کرده‌ایم محصولی بسازیم که هم تجربه کاربری خوبی دارد هم استفاده از آن به دانش کمی نیاز داشته باشد. پس ابزار آسانی ساخته‌ایم که اتفاقا فیلم آموزشی و پایگاه دانش هم دارد.

سعی می‌کنیم سگمنتو همین ابزار باشد و فراتر از آن.

بله، چرا که نه!

شک نکنید.

پرسش‌های رایج پیرامون ابزار تحقیق کلمه کلیدی

پیشنهاد می‌کنیم راهنمای کامل ما برای موفقیت خودتان در تحقیق کلمه کلیدی و استفاده از آن‌ها را مطالعه کنید. از انواع کلمات کلیدی شروع کرده‌ایم و مراحل تحقیق کلمه کلیدی صحیح را هم توضیح داده‌ایم)

در استراتژی‌های تولید محتوا فقط کسانی برنده هستند که پیرامون نیاز کاربران بتوانند محتوای مفید و بروزی تولید کنند که نیاز کاربر را پاسخ دهد. اگر میخواهید محتوای شما واقعا پیرامون رفع نیاز کاربران تولید شود و برنامه بازاریابی محتوای خودتان را در این مسیر پیش ببرید، نیازمند شناخت دقیق نیاز کاربران و کلمات جستجوشده آنها هستید. ابزار تحقیق کلمه کلیدی سگمنتو بشما در یافتن این موضوع کمک میکند.

  1. الکسا (که تعطیل شد)
  2. سرچ کنسول (رایگان - فقط سایت خودتان)
  3. نتایج و پیشنهادهای گوگل (محدود)
  4. ابزار تحقیق کلمه کلیدی سگمنتو (رایگان)
  5. سم‌راش (تجاری و نیازمند اشتراک)
  6. کلماتِ همه‌جانبه - Keyword Everywhere (افزونه مرورگر کروم)

پرسش‌های رایج پیرامون ابزار استخراج رتبه سایت برای کلمات کلیدی

استخراج رتبه کلمات کلیدی بصورت دستی در واقع اولین و ابتدایی‌ترین روش برای فهمیدن رتبه کلمات است، هرچقدر ما به وضعیت رتبه کلمات کلیدی و آمار جایگاه صفحات در نتایج جستجو دسترسی وسیع‌تری داشته باشیم کارِ ساده‌تری در سئو خواهیم داشت چراکه ساده‌تر می‌توانیم به اهدافی که تنظیم کرده‌ایم برسیم.

آیا ماشین شما به بیمه یا معاینه فنی نیاز دارد؟ اگر جوابتان مثبت است پس کنار بیمه ماشین‌تان، سایت خودتان را هم بیمه کنید. با نظارت روی وضعیت سایت، رهگیری رتبه کلمات و تحلیل مداوم جایگاه کلمات کلیدی، می‌توانید بشکلی هدفمند به بررسی وضعیت سایت در مسیر کسب رتبه برای کلمات کلیدی موردنظر بپردازید و ببینید تا کجا پیش رفته‌اید و چقدر به اهداف نهایی خود نزدیک شده‌اید.

برای اینکار قطعا به تحلیل دستی، گردآوری اطلاعات و همینطور ابزارهای مناسب نیاز دارید، ابزارهای موجود در سگمنتو بشما در جاسوسی رقبا و گردآوری اطلاعات کمک می‌کنند اما همچنان بصورت دستی هم آمارهای زیادی در مورد تعداد رقبایتان می‌توانید استخراج کنید ولی کاربردی‌ترین آمارهایی که باید داشته باشید موارد زیر است:

  • جایگاه کلمات کلیدی
  • تعداد صفحات
  • وضعیت ایندکس
  • آمارِ ترافیک
  • ورودی مستقیم وب‌سایت
  • کلمات کلیدی اصلی

بله سرچ کنسول داده‌های دقیقی بشما ارائه می‌کند اما نه در مورد جایگاه کلمات کلیدی. کلمات کلیدی زیادی هستند که صفحات وب سایت شما برای آنها در نتایج جستجو ظاهر می‌شود بنابراین همیشه آمارهای آنها هم با آمارهای سرچ کنسول جمع زده می‌شود. پس ناخالصی زیادِ سرچ کنسول در آمارهای نهایی کمی آن را غیرقابل استناد می‌کند. شما باید کنار دست‌تان با چشم‌پوشی از میانگین رتبه ارائه شده در سرچ کنسول، یک ابزار برای رهگیری رتبه کلمات مهم‌تان داشته باشید.

شک نکنید. یک ابزار فارسی که شما بدون هزینه هم می‌توانید از آن استفاده کنید و همینطور آموزش‌های آن را در بخش دانش‌نامه مشاهده کرده و برای استفاده بهتر از آن کمک بگیرید.

پرسش‌های رایج پیرامون پشتیبانی مشتریان

بله - با تمام قوا.

همیشه تلاش می‌کنیم سیستمی توسعه دهیم که در بالاترین سطحِ استفاده‌پذیری قرار داشته باشد اما این موضوع همچنان ما را قانع نکرد که عنصرِ پشتیبانی را هم به کارمان اضافه نکنیم. بنابراین تصمیم گرفتیم که پشتیبانی زنده هم داشته باشیم. پشتیبانی برای ما به معنی پاسخ به سوالات مشتریان یا کاربران نیست! پشتیبانی به معنای ایجاد حاشیه امنیت ملموس برای مشتری در حین استفاده از محصول (های) ماست. بنابراین ما اینجا همیشه در آماده‌باش کامل هستیم تا به مشتریان‌مان کمک کنیم.

برای تمام مشتریان - بله.

ما سعی می‌کنیم تیکت‌های پشتیبانی را زیر 30 دقیقه در ساعات 4 صبح الی 10 شب پاسخ دهیم و همینطور تلاش می‌کنیم روال پشتیبانی تلفنی هم در ساعات اداری بین 9 الی 17 برقرار باشد.

پشتیبانی تیکت، تلفنی و اسکایپ (برای مشتریان سازمانی).

از نگاهِ ما مشتری و کاربر (مشتریِ آینده / احتمالی) ارزش‌های خودشان را دارند و ما بخاطر منابع محدود نمی‌توانیم سطح ارتباط با هردو را به یک‌اندازه افزایش دهیم و از آنجا که رویه کاری ما ایجاب می‌کند که سرویس مطلوبی در اختیار مشتری قرار دهیم، پس انرژیِ ما صرف پشتیبانی از مشتریان می‌شود و کاربران هم زمانی که از محصول ما استفاده کنند مشتری ما بوده و در دایره پشتیبانی قرار می‌گیرند.

پرسش‌های رایج پیرامون قیمت‌گذاری

بله.
14 روز از امکانات تجاری بدون هیچ هزینه‌ای میتوانید استفاده کنید، پس از آن هم میتوانید مادام‌العمر از امکانات سگمنتو بصورت محدود در قالب حساب کاربری رایگان و بدون اشتراک استفاده کنید. استفاده از سگمنتو همیشه رایگان خواهد بود.

پلتفرم سگمنتو برای تمام کسب‌وکارها خدمات اختصاصی و در ابعاد بزرگ دارد. اگر آژانس خدمات دیجیتال مارکتینگ هستید یا با ابعاد یک بیزنس بزرگ به خدمات گسترده و دسترسی VIP نیاز دارید از فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

Risk Free Useful Product

استفاده رایگان

بله ما استفاده رایگان را ممکن کرده‌ایم، ما دایره‌ای امن برای مشتریان‌مان ساخته‌ایم تا بدون ریسک و بدون خرج کردن هیچ هزینه‌ای بتوانند 2 هفته کامل از کل خدمات استفاده کنند، ما از اینکه محصول قابل اعتمادی برای آنها طراحی کرده‌ایم خرسندیم و مطمئنیم که نتایج مشتریان ما پس از استفاده از محصولات ما شگفت‌انگیز خواهد بود.

Native Technology and Original Desire

تکنولوژی بومی

تمام تلاش ما خلق دستاوردهای منحصربفرد و تجربیات دلچسب برای مشتریان از طریق فناوری بومی و طراحی محصولی خلاقانه است. مشتری و تجربه دلچسب از محصولات چابک و فراگیر ما، نقطه قوت کارمان است.

Digital Product Marketplace

بازارچه دیجیتالی

همکاری ما با تمام فعالان اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ کشور باعث میشود شما به محصولات و خدمات زیادی دسترسی داشته باشید و به بهترین شکل ممکن کارتان را پیش ببرید، خرید کنید و محصولات بهتری را با اطمینان بیشتری در دسترس داشته باشید.