هویت دیجیتال سگمنتو؛
فعال، کارا، نوآور و آشنا

ایده سگمنتو و تولد MVP

سگمنتو محصولی بنام ترکر برای کارهای خودمان بود که ظرف 2 ماه 300 مشتری پیدا کرد از جمله دیجی کالا، متمم، علی بابا و اتاقک، اگرچه مشتری اولش خودمان بودیم و تصمیم گرفتیم آن را برای همه منتشر کنیم، برای ایجاد تغییرات در صنعت بازاریابی درونگرا.

ذهیت و نگرش پشت صحنه

سگمنتو برآیندی از نگاه ما به کار و تولید است، اگر زمان را صرف تولید محصول سگمنتو میکنیم میخواهیم مهارت هایمان در تولید یک محصول خوب برای نیازهای حیاتی مشتریان را نشان دهیم به خودمان و در مسیر بهبود گام برداریم

تعامل کاربر و سگمنتو

سگمنتو میخواهد یک محصول جذاب بخاطر کارایی و دقتش باشد و بخاطر نحوه طراحی و تجربه کاربری، توسط کاربر دوست داشته شود، طوری که کاربر از بودن در سگمنتو و استفاده از محصول، احساس لذت کند

لوگوی سگمنتو

بزرگ‌ترین بازار و رو به رشدترین بازار ایران

هر کسی که یک وب‌سایت دارد یا می‌خواهد در اینترنت به بازاریابی بپردازید مشتری سگمنتو است، بنابراین همه بیزنس‌های آنلاین کنار تبلیغات‌شان همچنان مشتری ما هستند و خوتان می‌توانید تصور کنید که تعداد این مشتریان و هزینه‌هایی که برای بازاریابی صرف می‌کنند چقدر است.

سگمنتو؛ داستان یک ایده پایان‌ناپذیر برای روایت لابلای کسب و کار

سگمنتو؛ داستان یک ایده پایان‌ناپذیر برای روایت لابلای کسب و کار

بزرگ‌ترین بازار و رو به رشدترین بازار ایران

هر کسی که یک وب‌سایت دارد یا می‌خواهد در اینترنت به بازاریابی بپردازید مشتری سگمنتو است، بنابراین همه بیزنس‌های آنلاین کنار تبلیغات‌شان همچنان مشتری ما هستند و خوتان می‌توانید تصور کنید که تعداد این مشتریان و هزینه‌هایی که برای بازاریابی صرف می‌کنند چقدر است.

حسِ اونـــی که 9بــــرابــر بـیـشـتر می‌فروشه چیه؟

با کد تخفیف "استارتر" خودت تجربه‌اش کن