پشتیبانی، پیگیری شکایت و رفع مشکلات مشتریان سگمنتو

We Love U, All of U
عنصرِ پشتیبانی
پشتیبانی از مشتریان، به واسطه خلق یا بهبود محصول متناسب با نیازها و مشکلات در کنار ارتباط صحیح، اصلی ترین عنصرهای تلاش های ما برای پشتیبانی بهتر از شما مشتریان عزیزمان است. بنابراین ما برای هر گونه نقد و نظری در دسترس هستیم.
We Support U
پشتیبانی دریافت کنید
ما هر چقدر که بخواهید منطبق با رویه کاریمون بهتون کمک میکنیم و پشتیبانی مون رو از شما دریغ نمیکنیم. چه در استفاده از محصول، چه در خلق نتایج بهتر برای کسب و کارتان. ما کنارتان هستیم.

پرسشهای رایج در موردِ پشتیبانی، پیگیری شکایت و رفع مشکلات مشتریان سگمنتو سگمنتو
بله - با تمام قوا.
همیشه تلاش میکنیم سیستمی توسعه دهیم که در بالاترین سطحِ استفادهپذیری قرار داشته باشد اما این موضوع همچنان ما را قانع نکرد که عنصرِ پشتیبانی را هم به کارمان اضافه نکنیم. بنابراین تصمیم گرفتیم که پشتیبانی زنده هم داشته باشیم. پشتیبانی برای ما به معنی پاسخ به سوالات مشتریان یا کاربران نیست! پشتیبانی به معنای ایجاد حاشیه امنیت ملموس برای مشتری در حین استفاده از محصول (های) ماست. بنابراین ما اینجا همیشه در آمادهباش کامل هستیم تا به مشتریانمان کمک کنیم.
برای تمام مشتریان - بله.
ما سعی میکنیم تیکتهای پشتیبانی را زیر 30 دقیقه در ساعات 4 صبح الی 10 شب پاسخ دهیم و همینطور تلاش میکنیم روال پشتیبانی تلفنی هم در ساعات اداری بین 9 الی 17 برقرار باشد.
پشتیبانی تیکت، تلفنی و اسکایپ (برای مشتریان سازمانی).
از نگاهِ ما مشتری و کاربر (مشتریِ آینده / احتمالی) ارزشهای خودشان را دارند و ما بخاطر منابع محدود نمیتوانیم سطح ارتباط با هردو را به یکاندازه افزایش دهیم و از آنجا که رویه کاری ما ایجاب میکند که سرویس مطلوبی در اختیار مشتری قرار دهیم، پس انرژیِ ما صرف پشتیبانی از مشتریان میشود و کاربران هم زمانی که از محصول ما استفاده کنند مشتری ما بوده و در دایره پشتیبانی قرار میگیرند.