ابزار پیشنهادات جستجوی گوگل

پیشنهادات جستجوی گوگل موسوم به گوگل ساجست (به انگلیسی: Google Suggest) عباراتی هستند که پس از درج کلمه کلیدی گوگل آن‌ها را پیشنهاد می‌کند تا تجربه جستجوی بهتری را برای شما رقم بزند. این کلمات ارزشمند و طلایی هستند چرا که نشان می‌دهند جستجوی کاربران چیست و با بدست‌آوردن آن‌ها می‌توانیم بهترین نتیجه ممکن را با تطبیق استراتژی سئو سایت خودمان با آن‌ها در کسب رنک و رتبه بهتر کسب کنیم.

keyword-research

شرکت‌ها و متخصص‌هایی از بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای ایران سرافراز

بهترین ابزار سئو برای دریافت پیشنهادات گوگل

در سایه امکانات زیاد پلتفرم سگمنتو برای سئوکارها و متخصص‌ها، ابزار پیشنهادات جستجوی گوگل یک ابزار ویژه محسوب می‌شود چرا که شما تنها با ارائه یک کلمه کلیدی به این ابزار می‌توانید پیشنهادات گوگل را برای کلمات خودتان بدست بیاورید و از این کلمات کلیدی برای تهیه استراتژی سئو سایت خودتان استفاده کنید.

کلمات کلیدی طلایی

این کلمات بشما در کسب نتیجه شگفت‌انگیز در سئو کمک می‌کنند. کافیست لیست خودتان را بسازید و فعالیت‌تان را روی آن‌ها شروع کنید.

شکوفایی استراتژی‌های سئو با ابزارهای سگمنتو

استراتژی اصولی کلمات

کاهش رقابت در سئو

برنامه بلندمدت و اصولی

افزایش نرخ تبدیل سایت

توزیع صحیح جستجو

آسانی در کسب رتبه

کلمات مرتبط و تجاری

حضور در صفحه اول گوگل

Google Suggest One Click

دریافت پیشنهادات گوگل

ابزار لیست کلمات کلیدی گوگل بشما کمک می‌کند بتوانید برای هر جستجویی که دلتان می‌خواهد 10 پیشنهاد جستجوی گوگل را دریافت کنید و آن‌ها را با یک کلیک ذخیره کنید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از هر کدام از کلمات کلیدی مجددا برای دریافت کلمات کلیدی جدید اقدام کنید و سریعا نتایج را دریافت کنید.

Exclusive Keywords

دریافت پیشنهادات اختصاصی

شما می‌توانید کلمات دلخواه خودتان را به این ابزار بدهید و پیشنهادات مختلف را دریافت کنید. اگر می‌خواهید برای تولید محتوا یک عنوان جذاب پیدا کنید یا کلمات کلیدی متفاوتی را برای بکاربردن در یک مقاله در اختیار داشته باشید می‌توانید کلمات مختلف را با هم ترکیب کرده و از اپراتورهای جستجوی گوگل برای دریافت پیشنهادات اختصاصی خودتان استفاده کنید.

Save keywords

ذخیره لیست‌های ساخته‌شده

شما می‌توانید لیست جستجوهایی که انجام داده‌اید را ذخیره کنید و هر زمان که نیاز داشته باشید به آن‌ها مراجعه کنید. می‌توانید با این کار همیشه لیست‌های قدیمی را با لیست‌های جدید مقایسه کنید و کلمات کلیدی جدید را هم در پروژه‌هایی که انجام داده‌اید کشف کنید یا در پروژه‌های جدید استفاده کنید.

موفقیت در سئو سایت؛ با کمک ابزار پیشنهادات گوگل

قطعا کلمات ارزشمندی در پیشنهادات گوگل وجود دارد که کافیست با دراختیارداشتن آن‌ها می‌توانید یک استراتژی صحیح سئو طراحی کنید و به صورت کاملا ایده‌آل برای تولید محتوای سایت، برنامه‌ریزی سئو و همین‌طور برنامه بلندمدت استراتژی محتوا ابزارهای لازم را داشته باشید. کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل بشما نشان می‌دهند کاربران چطور جستجو می‌کنند و شما روش استفاده از آن‌ها را کشف خواهید کرد.

+
اپراتور پشتیبانی‌شده

استراتژی صحیح سئو

برای داشتن یک استراتژی صحیح سئو می‌توانید ببینید رفتار کاربران در صفحه اول چگونه است تا بر اساس آن تصمیم درستی اتخاذ کنید.

برنامه بلندمدت سئو

می‌توانید با نگاه به تمام کلماتی که در صفحه نتایج جستجو وجود دارند بتوانید مسیر مشخصی برای فعالیت‌های سئو خودتان طی کنید.

کاهش هزینه‌های سئو

با کاهش رقابت و استفاده از کلماتی که کسب رتبه در آن‌ها آسان است می‌توانید به موفقیت در سئو نزدیک‌تر شوید و هزینه‌ها را کاهش دهید.

لذت موفقیت در سئو

قطعا لذت‌بخش خواهد بود اگر امروز استراتژی درستی برای محتوا و سئو سایت‌تان داشته باشید و در آینده‌ای نزدیک بتوانید موفقیت‌تان را جشن بگیرید.

——————

ابزاری چابک برای تحقیق کلمه کلیدی

پیشنهادات گوگل نوعی از کلمات کلیدی کم‌رقابت، سبک، جستجوی متوسط و با نرخ تبدیل بالا هستند که می‌توان با تکیه بر پتانسیل تجاری برخی از آن‌ها در رقابت سئو، ورق برا برگردانید، برنده شوید و جلوتر از دیگران حرکت کنید.

keyword-research

دریافت نتایج با یک کلیک

یک کلمه کلیدی در اختیار این ابزار قرار دهید تا آن را توسعه دهد و این توسعه را هر بار می‌توانید مجدد انجام دهید.

کلمات کلیدی جدید

کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل همیشه بروز می‌شود و شما با لیست‌هایتان برای کشف کلمات جدید استفاده کنید.

عنوان‌های تولید محتوا

می‌توانید در یک دقیقه عناوین روز، جدید و سئوشده برای نوشتن محتوا و مقاله و سئو داخلی بدست بیاورید.

استراتژی سئو و محتوا

کلمات پیشنهادی گوگل منطبق با نیازهای روز مخاطبین و نیت جستجو (سرچ اینتنت – Search Intent) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش‌های رایج در موردِ ابزار پیشنهادات جستجوی گوگل سگمنتو

اگر پاسخی مناسب اینجا نیست و نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید

متن

متن

با یک کلیک برای هر کلمه کلیدی می‌توانید پیشنهادات گوگل را با اپراتورهای مختلف و همین‌طور نتایج دلخواه خودتان دریافت کنید و از آن‌ها برای سئو استفاده کنید.

قطعا بله. اگر می‌خواهید به سئوی داخل صفحات سایت، معماری سایت و همینطور سئوی محتوا بپردازید از این کلمات می‌توانید برای عنوان محتوا و یا بدنه آن و تفکیک مفاهیم مرتبط استفاده کنید.

اگر شما به موضوعاتی مثل تاپیک کلاستر Topic Cluster و پیلار کانتنت Pillar Content علاقمند هستید و می‌خواهید برای سایت‌تان چنین استراتژی‌هایی را طراحی و پیاده کنید می‌توانید به این ابزار اعتماد کنید.

یکی از پلن‌های اشتراک را تهیه کنید و به مقداری که نیاز دارید و دلتان می‌خواهد از این ابزار و پیشنهادات زیبای آن استفاده کنید.

پیشنهادات گوگل چیست و چرا مهم است؟

مطالعه صفحه نتایج جستجو یکی از هنرهای تحلیل‌گران سئو و استراتژیست‌های سئو است. مطالعه صفحه نتایج جستجو موسوم به SERP کار دشواری است و با پیداکردن الگوهایی که در این صفحه وجود دارد تقریبا می‌توان نشانه‌هایی آشکار از روش‌های تصمیم‌گیری گوگل برای نمایش نتایج جستجو را کشف کرد.

همه چیز با کلمه کلیدی شروع می‌شود کار با ارائه کلمه کلیدی به گوگل و کلیک روی دکمه جستجو اتفاقی بسیار پیچیده ولی بظاهر ساده را رقم می‌زد. گوگل پس از توجه به فاکتورهای زیاد در مورد خود کاربر، جغرافیا، دستگاه، ابعاد نمایشگر، زبان و سن و سال و جستجوهای سابق و سایت‌هایی که به آن‌ها سر زده، سعی می‌کند نتایج را طوری نمایش دهد که برای آن کاربر مناسب است.

گوگل در پس‌زمینه این جستجو اتفاقات بزرگی را در کسری از ثانیه رقم می‌زد که خودش یک شاهکار زنده محسوب می‌شود اما زیبایی اثر را در چیزی بنام “تجربه جستجو” می‌توان فهمید. گوگل با نمایش نتایج مرتبط و همین‌طور معماری مفاهیم و نتایج جستجو و استفاده مشخص از المان‌های نمایش نتایج در صفحه اول سعی می‌کند صفحه‌ای از نتایج بسازد که شما نیاز به مراجعه به صفحه اول نداشته باشید.

چرا صفحه اول گوگل و مطالعه آن مهم است؟

صفحه اول گوگل مستندی نیمه‌شفاف از روش نتیجه‌گیری گوگل برای نمایش نتایج جستجو است و سعی می‌کند طوری این صفحه را با نتایج مختلف و متفاوت پر کند که کاربر بتواند به پاسخ جستجویش دست پیدا کند. بیشتر جستجوها بلند و سوالی هستند بنابراین گوگل باید یک موتور پاسخ باشد و کاربر را در یک تجربه جستجو تا رسیدن به پاسخ موردنظر همراهی کند. این عبارت درواقع کلید این معماست: تجربه جستجو.

تجربه جستجو یعنی شما از نقطه‌ای که جستجویتان را شروع می‌کنید و تا زمانی که پاسخ‌تان را دریافت می‌کنید چه احساسی پیدا می‌کنید؟ نکته مهم اینست که مسئولیت تجربه جستجو بعهده گوگل است و خلق تجربه خوب از جستجو برای کاربر سهام گوگل در بازار بورس را حفظ می‌کند در غیر این صورت این شرکت باید تعطیل شود.
مطالعه صفحه اول گوگل معماری نیمه مشخصی دارد، استفاده از اختلاف، متضاد و مترادف برای جستجوهای کوتاه و استفاده زیاد از ارتباط و تنوع برای جستجوهای بلند نشانه‌های اصلی نتایج جستجو هستند.

اختلاف در نتایج جستجو؛ مطالعه نتایج و روش گوگل در دنیای اختلاف

هر زمان که گوگل با کلمات کلیدی کوتاه در جستجوی کاربران روبرو شود سعی می‌کند ابعاد مختلف جستجوها و همین‌طور مفاهیم مرتبط با آن عبارت را در نظر گرفته و در نتایج نمایش دهد. مثلا زمانی که شما برای یک عبارت جستجو می‌کند که اسم یک شرکت دوچرخه‌سازی و اسم یک مکان تاریخی باشد هر دو آن‌ها را در نتایج و البته با رعایت اولویت مبتنی بر شهرت و شناخت نمایش می‌دهد.

نتایج متضاد؛ راهنمای گوگل برای روشن‌گری

چه زمانی شده در مورد سهام یک شرکت تحقیق کنید؟ چه زمانی شده که یک نرم‌افزار را جستجو کنید؟ چه زمانی شده که برای یک موضوع که در مورد آن شک دارید جستجو کنید؟ معمولا گوگل سرویس‌های مختلف، گزینه‌های مختلف و در رقابت را بعنوان یک انتخاب به کاربر در نتایج جستجو ارائه می‌کند. گوگل این‌طور تلاش می‌کند با نمایش گزینه‌هایی که مسیر شما را ممکن است به تمامی پس از انتخابشان تغییر دهند عدالتی یک سویه به نفع انتخاب شما ایجاد کند.

نتایج جستجوی مترادف؛ تلاش گوگل برای کمک به تصمیم‌گیری در جستجو

جستجو می‌کنید تا از گزینه‌های مختلف آگاه شوید و زمانی که شما یک موضوع را جستجو می‌کنید گوگل نتایج مرتبط را به کلی نمایش می‌دهد. مثلا وقتی برای مارتین اسکورسیزی یا عباس کیارستمی جستجو می‌کنید فیلم‌ها، آهنگ‌سازان فیلم‌هایشان، نویسندگان فیلم‌ها، جوایز و مناسبت‌ها و… را بعنوان گزینه‌های مترادف نمایش دهد و بشما بگوید که شاخه‌های جستجو می‌تواند تغییر کند تا شما به نتیجه برسید.

ارتباط بین نتایج جستجو؛ گوگل می‌گوید شما کجا ایستاده‌اید

اگر ارتباطی بین نتایج جستجو پیدا کنید یعنی شما برای موضوعی تخصصی جستجو کرده‌اید که هر سایت و نتیجه‌ای سعی می‌کند در مورد آن موضوع مواردی را بشما نمایش دهد. زمانی که کاربر جستجویی دقیق دارد و تلاش می‌کند تا به پاسخ سوال‌هایش بپردازد گوگل سعی می‌کند نتایج مرتبطی را نمایش دهد تا در دست‌یابی شما به نتایج جستجو کمک کرده باشد.

تنوع در نتایج؛ هر زاویه یک شانس نمایش

گوگل می‌گوید هر سایت یک شانس نمایش دارد و مجوز ایمپرشن Impression را به آن می‌دهد. گوگل اجازه می‌دهد در نتایج جستجوی شما تنوع زیادی اتفاق بیافتد تا شما زوایای جدید را کشف کنید. مثلا برای سیستم عامل ویندوز اگر جستجو کنید راهنمای نصب، گزینه‌های دانلود، راه‌های افزایش امنیت و… هم ممکن است برای شما نمایش داده شود.

تاثیر پیشنهادات گوگل روی سئو

سئوکارها با نگاه به پیشنهادات جستجوی گوگل موارد زیادی از جستجوی روزانه کاربران را کشف می‌کنند:

  • کاربران در مورد چه چیزی جستجو می‌کنند
  • نیاز روز کاربران در هر زمینه‌ای چیست
  • ترندهای روز چیست و چطور جستجو می‌شود
  • کاربران در مورد یک موضوع مشخص چه چیزی را نمی‌دانند
  • پراکندگی جغرافیایی جستجو چه آماری دارد
  • و…

 

با گردآوری این پیشنهادات، دریافت آن‌ها یا دستیابی به حجم زیادی از آن‌ها شما می‌توانید به کلماتی دست پیدا کنید که شکاف زیادی بین شما و رقبای سئو ایجاد کنند. چون معمولا شکاف‌های محتوایی با این کلمات پر می‌شود و اگر کلمات زیادی در قالب پیشنهادات گوگل داشته باشید می‌توانید از آن‌ها برای تولید محتوایی استفاده کنید که رقبا از آن خبری ندارند.

دسترسی شما به این کلمات کمک‌تان می‌کند استراتژی جامع‌تری منطبق با نیاز مخاطبین بسازید و تولید محتوای سایت را با این کلمات کلیدی معماری کنید و مفاهیم هر صفحه از وب‌سایت را بر اساس آن‌ها مرتب کنید، با گردآوری لیستی بزرگ از این کلمات می‌توانید مرز بین جستجوهای تجاری، اطلاعاتی و عمومی را پیدا کرده و فقط برای کلماتی سایت خودتان را جهت کسب رتبه آماده کنید که قابلیت اقتصادی بالایی دارند و رقابت در آن‌ها بسیار کم است.

پیشنهادات گوگل را چطور باید گردآوری کنیم؟

شما می‌توانید بصورت دستی به گوگل یک کلمه کلیدی ارائه کنید و سپس از پیشنهاداتی که ارائه می‌کند بصورت دستی یک نمونه برای خودتان بنویسید ولی این کار فرسایشی زمان زیادی نیاز دارد و انرژی شما را بیهوده مصرف می‌کند. بنابراین از ابزار پیشنهادات سگمنتو استفاده کنید.

زمان
هزینه: رایگان است.

ابزارهایی که نیاز دارید

حساب کاربری سگمنتو

چیزهایی که نیاز دارید

کلمه کلیدی

چطور پیشنهادات گوگل را هوشمندانه گردآوری کنیم؟

به گوگل مراجعه کنید یا به ابزار سگمنتو
هوشمندی کلید اصلی ماجراست، می‌توانید بجای صرف 10 دقیقه کار دستی، فقط چندثانیه زمان بگذارید و از ابزار سگمنتو استفاده کنید.
rank-on-google
از کجا باید شروع کنیم؟
ابتدا وارد سگمنتو شوید و به این ابزار مراجعه کنید. کلمه کلیدی خودتان را ارائه کنید و سپس با یک کلیک کلمات کلیدی خودتان را دریافت کنید.
کلمات کلیدی کجا هستند؟
کلمات کلیدی در قالب یک لیست برای شما ساخته می‌شوند و شما می‌توانید به سادگی آن‌ها را ذخیره کنید.

پشتیبانی

تیم پشتیبانی در راستای خلق تجربه مشتریان ایجاد و تقویت شده است. تیم پشتیبانی بصورت مستقل از کل واحدهای سگمنتو جهت حمایت از حقوق مشتریان و کمک به موفقیت‌شان در کسب نتایج شگفت‌انگیز از محصولات سگمنتو فعالیت می‌کند. شما اینجا یک دوست ویژه بین واحدهای ما دارید.

مراقبت از نتایج شما

برج مراقبت تنها یک وظیفه دارد و آن‌هم کمک بشما در استفاده صحیح از داده‌ها و راهنمایی دقیق برای تصمیم‌گیری است.

مشاوره و همراهی با شما

قبل از خرید مشاور شما هستیم و بعد از خرید هم یار و یاور شما در دسترسی به حداکثر از محصول و دست‌یابی به نتایج جذاب.

پشتیبانی در هر لحظه از شما

تلفن‌تان را هر لحظه بردارید ما سعی می‌کنیم در دسترس باشیم تا بشما در همان لحظه کمک کنیم مشکلات حل شوند.

کمک به موفق‌شدن شما

ماموریت تیم اینست که شما تجربه ماندگاری داشته باشید و چه چیزی ماندگارتر از موفقیت شما در کارتان با سگمنتو.

مراقبت از نتایج شما

برج مراقبت تنها یک وظیفه دارد و آن‌هم کمک بشما در استفاده صحیح از داده‌ها و راهنمایی دقیق برای تصمیم‌گیری است.

پشتیبانی در هر لحظه از شما

تلفن‌تان را هر لحظه بردارید ما سعی می‌کنیم در دسترس باشیم تا بشما در همان لحظه کمک کنیم مشکلات حل شوند.

مشاوره و همراهی با شما

قبل از خرید مشاور شما هستیم و بعد از خرید هم یار و یاور شما در دسترسی به حداکثر از محصول و دست‌یابی به نتایج جذاب.

کمک به موفق‌شدن شما

ماموریت تیم اینست که شما تجربه ماندگاری داشته باشید و چه چیزی ماندگارتر از موفقیت شما در کارتان با سگمنتو.