ابزار تحقیق کلمه کلیدی؛ کیورد ریسرچ حرفه‌ای

استراتژی سئو + تولید محتوا و هدف‌گذاری در سئو

بی‌نهایت از داشتن ابزاری که لحظه به لحظه کار با آن رضایت‌بخش است خوشحالیم، ابزاری که دوست داشتیم مدت‌ها پیش ساخته می‌شد تا بتوانیم در برنامه‌های سئو هدف‌گذاری اصولی داشته باشیم و بتوانیم برای افزایش ترافیک سایت و کسب لید با کیفیت از گوگل مطمئن گام برداریم. امروز این ابزار در اختیار شماست تا بتوانید بهترین برنامه‌ریزی ممکن را برای پیشرفت سایت و موفقیت در سئو داشته باشید.

شرکت‌ها و متخصص‌هایی از بزرگ‌ترین کسب‌و‌کارهای ایران سرافراز

بهترین لیست کملات کلیدی را بسازید

یک لیست قدرتمند از کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار شما که در هیچ ابزار دیگری در اختیارتان نخواهد بود، می‌تواند تاثیر بسزایی بر ترافیک هدفمند وب‌سایت‌تان داشته باشد. با ثبت‌نام در سگمنتو در سریع‌ترین زمان ممکن به بهترین لیست کلمات کلیدی کسب‌وکارتان برسید.

cil_graph

بهترین لیست کلمات کلیدی را بسازید

در کمترین زمان به بیشترین لیست کلمات کلیدی دسترسی داشته باشید

اتفاقات جذابی که با ابزار کپی رایتینگ رخ می دهد

Group 202

سئوی قدرتمند و اصولی

Group 203

استراتژی پایدار

Group 204

ترافیک هدفمند وب‌سایت

Group 205

افزایش درآمد سایت

Group 206

تجزیه و تحلیل اصولی

Group 207

آنالیز درست وب‌سایت

Group 208

جاسوسی رقبای سئو

Group 209

لیستی از کلمات کلیدی

لیست کلمات کلیدی

برای دستیابی به لیستی از کلمات کلیدی می‌توانید از هزاران ابزار تولیدکننده کلمات استفاده کنید. از روش‌های رایج و معمولی گرفته تا ابزارهای گوگل، اما مهم‌ترین مسئله این است که دستیابی به چنین لیستی از کلمات کلیدی فقط در ابزار تحقیق کلمه کلیدی سگمنتو ممکن ست.کلمات کلیدی لیست ما باید به نیاز کاربران، مسئله رقابت و مفیدبودن برای کسب و کارمان پاسخ دهند.

میزان رقابت کلمات کلیدی

رقابت‌پذیری کلمات کلیدی در استراتژی سئو برای متخصصان سئو یک مسئله مهم است رقابت‌پذیری یعنی کلماتی که رقابتِ آنها کم و پایین است و شما می‌توانید روی آنها سرمایه‌گذاری کنید. برای کاهش هزینه‌ها، کاهش ریسک کسب نتیجه در سئو و کسب رتبه در گوگل، باید دنبال کلماتی باشید که رقابت‌پذیر باشند.

سختی کلمات کلیدی

با اینکه ابزارهای زیادی در دنیا هستند که سختی کلمات کلیدی را ارائه می‌کنند اما «سختی واقعی» کلمات کلیدی قابل تشخیص نیست، چرا که فعالیت رقبای شما، رقابت آن را افزایش می‌دهد. همینطور سختی کلمات کلیدی فقط وابسته به چند معیار مطلق نیست، بنابراین باید کلماتی را بدست بیاورید که بتوانید از آنها در برنامه سئو استفاده کنید، مثل همان کلماتی که در «ابزار تحقیق کلمه کلیدی سگمنتو» بدست می‌آیند. با یک ثبت‌نام رایگان این ابزار را تجربه کنید.

استراتژی تولید محتوا

برای تدوین یک استراتژی محتوای قدرتمند، نیاز به ابزاری دارید که تازه‌ترین ترندهای جستجو را در اختیارتان قرار دهد. ابزار تحقیق کلمه کلیدی سگمنتو به شما کمک می‌کند با تولید محتوای هدفمند و بهینه به یک استراتژی صحیح و هدفمند برسید.

تاپیک‌کلاستر((Topic Clusters و پیلار کانتنت (pillar content)

یکی از جذاب‌ترین مباحث امروز در استراتژی‌های تولید محتوا پرداختن به مباحث تاپیک کلاسترینگ و پیلار کانتنت است. موضوع پیلار کانتنت به بحث غنی‌شدن محتوا و افزایش سطح پاسخ‌گویی مقاله به نیاز کاربر میپردازد و تاپیک کلاستر با مفهوم خوشه‌سازی سعی در ارائه راه‌حل‌های تولید محتوای مرتبط با نیازهای کاربران دارد. کلماتی که ابزار تحقیق کلمه کلیدی سگمنتو به شما ارائه می‌دهد برای استراتژی‌های تاپیک کلاستر و پیلار کانتنت کاملا مناسب هستند.

کلمات طلایی و ترافیک‌ساز

یکی از مزیت‌های بزرگ ابزار تحقیق کلمه کلیدی ایرانی سگمنتو تکنولوژی جستجوی توزیع کلمات و غربال‌گری واژه‌های کلیدی است. با فیلترهایی که کلمات از آنها عبور می‌کنند تنها نتایجی در لیست واژه‌ها باقی می‌مانند که ما آنها را «کلیدواژه طلایی» می‌نامیم. این کلیدواژه‌ها در اوج ارتباط با حوزه کاری شما، بیشترین ترافیک را در میان کم‌رقابت‌ترین واژه‌های هدفمند دارند، بنابراین ارزش تجاری زیادی هم خواهند داشت.

قدرتمند، یونیک و اختصاصیِ شما

هیچ ابزاری پیدا نمی‌کنید که تا این حد بتواند «تحقیق کلمه کلیدی» را برای شما آسان کند. از تحقیق کلمات مرتبط گرفته تا ساخت یک لیست مرتب و تنظیم‌شده از کلمات کلیدی، شما می‌توانید به داده‌هایی دست پیدا کنید که برای اولین بار در وب فارسی وجود دارند. همین امروز، همین حالا و البته رایگان!

بهترین کلیدواژه‌ها در دسترس شما

بهترین کلیدواژه‌ها قطعا کلماتی هستند که شما بتوانید از آنها برای تولید محتوا، هدف‌گذاری در سئو و همین‌طور استراتژی‌هایتان استفاده کنید. منبع چنین کلماتی ابزار تحقیق کلمه کلیدی سگمنتو است.

0
مشتری خوشحال

کلمات پول‌ساز، مرتبط و کم‌رقابت

تجارت سایت شما مهم است و هرچقدر وب‌سایت شما فروش بیشتری داشته باشد بهتر است. بنابراین باید روی کلماتی کار کنید که مرتبط هستند و برای کاهش هزینه‌هایتان کم رقابت هم باشند.

ساخت لیست در یک دقیقه

آماده هدف‌گذاری و چیدن استراتژی وب‌سایت‌تان هستید؟ می‌خواهید یک لیست از کلمات کلیدی ایده‌آل داشته باشید که بتوانید همین الان کارهای سئو سایت‌تان را با آن شروع کنید؟ پس همین الان ثبت‌نام کنید.

افزایش ترافیک با استراتژی

محتوای قدرتمند، کلمات کلیدی کم‌رقابت، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، افزایش ترافیک و حضور کاربران هدفمند در وب‌سایت شما همه نتایجی هستند که با سگمنتو به آن‌ها دست پیدا می‌کنید.

ساخت لیستی از ناب‌ترین کلمات کلیدی

تولید لیستی از کلمات کلیدی ناب، تازه و پرکاربرد گوگل که همه رقیبان شما به آن نیاز دارند ولی شما با یک کلیک میتوانیدبه آنها دسترسی داشته باشید.

در کمترین زمان به بیشترین لیست کلمات کلیدی دسترسی داشته باشید

target

این یک ادعا نیست

این تعهد ماست که بتوانیم بهترین ابزارها را برای تولید لیست کلمات کلیدی سئوشده و استراتژی‌پذیر در وب فارسی برای شما خلق کنیم.

ranking

این یک نمایش است

نمایش قدرت ابزار تحقیق کلمه کلیدی سگمنتو که می‌تواند لیستی بشما ارائه دهد که در عرض 6 ماه، ترافیک وب‌سایت‌تان را 1000 درصد افزایش دهید. اعجاب‌انگیز و باورنکردنی!

keyword 1

کلمات مرتبط معنایی (LSI)

لیستی از کلمات توسعه پذیر، دارای ارتباط معنایی (LSI) و کاربردی بسازید و از آنها در استراتژی تولید محتوای پیلار و تاپیک کلاستر استفاده کنید.

website

اختصاصی، ترافیک‌ساز و کم‌رقابت

با کمک ابزار تحقیق کلمه کلیدی می‌توانید به لیستی از کلمات ترافیک‌ساز و کم‌رقابت برسید که برای استراتژی سئو وب‌سایت شما فوق‌العاده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلمه کلیدی چیست؟

بگذارید با یک سوال ساده شروع کنیم. آخرین گفتگوی بیش از یک ساعت شما با یکی از دوستان یا اطرافیانتان در مورد چه چیزی بود؟ اگر بخواهید کلماتی را ارائه کنید که محتوای مکالمه شما را مشخص کنند چه می‌گویید؟ به این کلمات که هویت کلی یک موضوع را در کوتاه‌ترین حالتِ ممکن بیان می‌کنند نقشی کلیدی داده می‌شود.

بیایید یک مثال ساده بزنیم:(چشم‌بادامی، اوکیناوا، ایکیگای، چوب غذاخوری، سامورایی، برنج، جنگ‌جهانی، بمب اتم، شرق)خب؟ شما یاد چه کشوری افتادید؟ بله اگر شما هم کشور … در ذهن‌تان تداعی شد بخاطر اینست ما کلماتی تعیین‌کننده در تشخیص هویت آن کشور یا بهتر است بگوییم کلماتی کلیدی بشما ارائه کردیم. این ساده‌ترین تعریف در مورد کلمات کلیدی است.

 

تحقیق کلمه کلیدی چیست؟

مردم در مورد ژاپن چه چیزی جستجو می‌کنند؟ اگر بتوانید جستجوهایی که مردم در اینترنت (مخصوصا گوگل) در مورد ژاپن انجام می‌دهند را گردآوری کنید، شما تحقیق کلمه کلیدی انجام داده‌اید. صبر کنید ببینیم، ما اینجا از کلمه ژاپن استفاده کردیم.

منظورمان کشور ژاپن، پول ژاپن، زبان ژاپن یا چه چیز دیگری بود؟ این همان چالشی است که کلمات کلیدی درست می‌کنند. پس ما یک کلمه کلیدی را باید از تمام زوایای جستجو مورد بررسی قرار دهیم و کلمات پیرامون آن‌ها را هم گردآوری کنیم. به این کار رسما «تحقیق کلمه کلیدی» می‌گویند و اگر بتوانید کلمات را در یک فایل یا فهرست اکسل‌ گردآوری کنید عملا شما «لیست کلمات کلیدی» تهیه کرده‌اید که کاری حرفه‌ای است.

 

بیایید همچنان کارمان را با مثال پیش ببریم چون لذت داستان‌های ساده بیشتر از هر چیز دیگر است، فرض کنید در یک بازی حضور دارید و نقش شما بیان کلماتی است که هویت موضوع مدنظر را آشکار کند: اگر آبجکت یا موضوع مورد نظر ما مثلا «ژاپن» باشد، شما از چه کلماتی برای توصیف این آبجکت استفاده می‌کنید؟ اینجا یک مسئله بشما کمک می‌کند بتوانید کلماتی ارائه کنید، مثلا شما اهل آن کشور باشید، به آنجا مسافرت کرده باشید یا اینکه در مورد آن مطالعه کرده باشید، اما یک سوال سخت‌تر را چطور می‌خواهید پاسخ دهید؟ مثلا از شما در مورد «دوجورپای هادال» سوال شود! چه می‌کنید؟ قطعا جستجو! تا ببینید چیست.جستجو کاری است که همه انجام می‌دهند!

هادال یک دوجورپای ۱۴ سانتی‌متری که در عمق ۱۰۳۰۰ متری این کره خاکی زندگی می‌کند.

انواع کلمه کلیدی؛ آیا چند نوع کلمه کلیدی برای جستجو داریم؟
کلمات کلیدی مثل باب افعالِ زبان عربی می‌مانند. انواع مختلفی دارند و برای‌تان در طبقه‌بندی، گروه‌بندی و سیلوسازی کلمات کلیدی دردسر و مشکل درست می‌کنند. پس باید خود آن‌ها و منشاشان را خوب بشناسید. بیایید با آن‌ها آشنا شویم:
جستجوی اطلاعاتی
جستجوی اطلاعاتی دقیقا توصیف‌کننده هدف یا نیتِ پیداکردنِ اطلاعات از سوی کاربر هستند. زمانی که کاربر دنبال اطلاعات می‌گردد، نیت از جستجوی وی، جستجوی اطلاعاتی بوده و به دنبال پیداکردن اطلاعات بیشتر است. مثلا: انواع ماشین‌های جدید آلمانی
جستجوی انتقالی
جستجوی انتقالی یعنی کاربر جستجوکننده دنبال پیداکردن یک هدف مشخص است و واقعا می‌خواهد به جایِ مشخصی برسد. حتی ممکن است که مکان مورد نظر آنلاین باشد: مثلا وب‌سایتِ ماشین‌های بی-ام-دبلیو
جستجوی تجاری
اینجا کاربر در مرحله‌ای است که جستجوهایش آمیخته به اقتصاد و تجارت است. بله احتمالا پیرامون محصولِ خاصی جستجو می‌کند. مثلا بی-ام-دبلیو بهتر است یا تسلا
جستجوی تبدیلی
اینجا کاربر از یک بازدیدکننده صرف به یک مشتری (خریدار / پرداخت‌کننده) تبدیل می‌شود چون یک عمل انجام می‌دهد! بله جستجوی تبدیلی یعنی کاربر می‌خواهد یک “عمل” یا اکشن “Action” انجام دهد.

 

رسته کلمات کلیدی؛ کلمات کلیدی در چند رسته قرار می‌گیرند؟
رسته کلمات کلیدی می‌خواهد طبقه‌های آن‌ها را مشخص کند و در اصل، فقط یک درجه‌بندی برای آن‌هاست و تغییری در کاربرد آن‌ها تا اینجا ایجاد نمی‌کند و پیرامون تعدادِ واژه‌های آن‌ها (سیلابِ کلمات کلیدی) به توضیح می‌پردازد.

بیایید با آن‌ها آشنا شویم:
کلمه کلیدی اصلی (راس) Head Keyword
کلمات کلیدی اصلی کلماتی هستند که موضوعات پیرامون آنهاست. مثل ژاپن یک کلمه کلیدی اصلی است. شما نمی‌توانید ژاپن را از یک جمله حذف کنید و همچنان جمله معنا داشته باشد. مثلا نمی‌توان گفت (من در برنامه سفرم حتما به “ژاپن” می‌روم.) اگر از این جمله کلمه کلیدی اصلی یعنی “ژاپن” را حذف کنیم یک طوفان ایجاد کرده‌ایم و جمله را کشته‌ایم. البته این کلمه کلیدی اصلی است بنابراین باید به سراغ موضوعات پیرامون آن بروید.


کلمه کلیدی متوسط (دُم‌دار) Middle (Mid-Tail) Keyword
کلمه کلیدی متوسط وابسته به کلمات کلیدی اصلی هستند (گاهی اوقات اینطور نیست) و کاربرد اصلی آن‌ها ساده‌ترشدنِ جستجوهای سریع است. وقتی کاربر می‌خواهد “جدیدترین شعرِ فلان شاعر” را (مثلا سایه) را دریافت کند از آن استفاده می‌کند. این کلمات معمولا ترندِ روز را مشخص می‌کنند. مثلا شعر جدید ه. ابتهاج یا مثلا “جنگ اوکراین” (در تاریخِ نگارش این نوشته یعنی اسفندماهِ 00) می‌تواند فقط موضوع را مشخص کند و البته یک کلمه کلیدی متوسط است که نیازِ کاربر را تا حدی مشخص می‌کند.
کلمه کلیدی طولانی (دنبال‌دار – دُم‌دراز) Long (long-Tail)
کلمات کلیدی دنباله‌دار یا طولانی، یکی از جذاب‌ترین عبارت‌ها برای دیجیتال مارکترهاست. هر سئوکاری دنبال این است که بلندترین کلمات کلیدی یک حوزه را پیدا کند چون می‌تواند بهترین بازاریابی را با آن‌ها انجام دهد. دلیل این موضوع هم ساده است، کلمات کلیدی دنباله‌دار عمقِ نیاز کاربر و نیت جستجویِ وی را مشخص می‌کنند. مثلا: دانلود نسخه رایگان کتاب قمارباز از فئودور داستایِفْسکی بصورت PDF
خب، این جستجو نشان می‌دهد که هر کاری کنیم چیزی جز کتاب قمارباز فئودور داستایِوْسکی را نمی‌خواهد. این همان شگفت‌انگیزی نهفته در کلمات کلیدی دنباله‌دار است. بیشتر از دو سوم جستجوی کاربران فقط جستجوی دنباله‌دار یا همان دُم‌دراز است و شما در استفاده از آن‌ها نباید درنگ کنید.


مدلِ کلمات کلیدی؛ زمانی که رسته کلمات تاثیرگذار می‌شوند
شاید فکرش را هم نمی‌کردید که کلمات کلیدی مدل‌های مختلف داشته باشند! می‌خواهیم تعریفی جدید بشما از کلمات کلیدی ارائه کنیم. بنابراین شاید برای شما تازه و جالب باشد اما باید بدانید ما برای کلمات کلیدی در کنار “رسته” دارای “هدفمندی” هم هستیم و به “هدفمندیِ جستجو” هم توجه می‌کنیم. این کلمات در تبلیغات گوگل کاربرد خودشان را نشان می‌دهند و بیشتر در گوگل ادز باید به آن‌ها توجه کنید.


کلمه کلیدی فراگیر  (Broad Match)
کلمات کلیدی فراگیر (گسترده – عریض) کلماتی هستند که مثل کلمات کلیدی اصلی کاربردشان این است که موضوع اصلی را مشخص کنند. وقتی شما در تحقیق کلمه کلیدی با ابزارهای گوگل با این عبارت روبرو شوید یعنی کلمه کلیدی شما فراگیر (Broad Match) است و تمام کلماتی که در آنها به کار رفته باشد یا مرتبط با معنای آن باشد را برای شما گردآوری می‌کند. مثل ژاپن بعنوان کلمه کلیدی فراگیر و کلماتی مثل جنگِ جهانی، بمب اتم، هیروشیما، فرهنگِ ایکیگای، سونامی، چوب‌ غذاخوری، برنج سفید و…
کلمه کلیدی منطبق بر عبارت (Phrase Match)
کلمه کلیدی منطبق بر عبارت کاربردهای خودش را در تحقیق کلمه کلیدی، در تبلیغات گوگل و همینطور سئو و حتی لینک‌سازی تخصصی نشان می‌دهد. شما میخواهید یک کلمه کلیدی به ابزار تحقیق کلمه کلیدی ارائه دهید و در عوض کلماتی را دریافت کنید که منطبق بر عبارت شما باشند. مثلا شما کلمه‌ای مثل “ژاپن” ارائه می‌کنید و هر عبارتی که کلمه “ژاپن” را درون خود داشته باشد برای شما لیست می‌شود. مثل غذای ژاپن(ی)، فیلمِ ژاپنی، مساحت ژاپن و…


کلمه کلیدی کاملا منطبق (Exact Match)
کلمات ایگزکت-مچ یا کاملامنطبق دقیقا خودِ جستجوی کاربر هستند. وقتی بخواهید در گوگل تبلیغات کنید، می‌توانید اینطور در نظر بگیرید که هرگاه جستجوی کاربر کاملا منطبق با کلمه کلیدی شما باشد، تبلیغات گوگل برای کاربر نمایش داده شود. به این مثال دقت کنید: شما می‌خواهید در جستجوی کلمه‌ای مثل “چوب غذاخوری ژاپنی” تبلیغات‌تان در گوگل نمایش داده شود، بنابراین زمانی که کاربر برای “چوب غذاخوری، چوب ژاپنی، غذاخوری ژاپنی و حتی جوبِ غذاخوری ژاپنی (به اشتباه املایی دقت کنید) هم جستجو کند تبلیغات شما نمایش داده نخواهد شد.


کلمات کلیدی هدف‌محور؛ زمانی که کلمات کلیدی اهداف را تعیین می‌کنند
هدف‌محوریِ کلمات کلیدی تعریفی جدید برای “گونه کلمات” است و این کلمات کلیدی دقیقا اهدافِ کاربر از جستجو را مشخص می‌کنند. به گروه‌بندی کلمات کلیدی که در ادامه توضیح داده شده‌اند اگر نگاه کنید تفاوت ظریف و زیبای آن‌ها را متوجه می‌شوید.


کلمات کلیدی برند
کلمات کلیدی برند کلماتی هستند که در آن‌ها یک کلمه کلیدی معرفه (همان واژه شناخته‌شده) وجود دارد. مثال: ماشینِ بنز – کامیون هوشمند بنز – کامیون مدل 2022 الکتریکی بنز یا پیراهنِ جدید فصل 2022 منچستر


کلمات کلیدی مارکت سگمنت
کلماتی وجود دارند که دقیقا نیازِ کاربر را مشخص می‌کنند و نشان می‌دهند که کاربر به دنبال کدام قسمت از بازار یا مارکت جستجو می‌کند. مثال: کفش ورزشی – لپ تاپ گیمینگ – سیستم رندر


کلمات کلیدی محصول‌محور
این کلمات دقیقا نشان می‌دهند که کاربر دنبال چه محصولی است و گروه محصولی در این کلمات مشخص است. مثال: خرید لپ تاپ جدید ایسوس – خرید لپ تاپ گیمینگ 2022 – خرید هدفون حرفه‌ای موزیک


کلمات کلیدی توصیف‌محور
این کلمات گاهی من‌درآوردی هم هستند. مثل جستجوهایی که اتفاقی در اینترنت دیده‌اید و خنده‌دار هستند. مثال: اسپری کشتن عنکبوت سیاه (شاید همچین عنکبوتی نباشد ) – روش درست کردن غذایِ شمالی‌ها با برنج هندی

کلمات کلیدی رقیب‌محور
کاربران می‌خواهند به نتایج ایده‌آلِ خودشان دست پیدا کنند. پس جستجوهای آن‌ها معمولا مقایسه‌ای است. به این مثال دقت کنید: آیفون بخرم یا سامسونگ؟ مک بوک خوبه یا سرفیس بوک؟ پوما بخرم یا پولو؟


کلمات کلیدی جغرافیامحور
این کلمات نشان دهنده جستجوی کاربر برای یک جغرافیا هستند. مثل رستوران‌های دارای تخفیفِ شمال شهر (شهر خودتان) – در این جستجو معمولا سایت‌های تخفیف گروهی مثل تخفیفان و نت‌برگ در نتایج حضور دارند که لیست رستوران‌های تخفیف‌دار شمال شهر را برایتان گردآوری کنند یا مثال دیگری برای این موضوع اینست: دفتر زانکو در مشهد کجاست؟


کلمات کلیدی مرتبط معنای   LSI
کلماتی که از نظر معنا و مفهوم و کاربرد به هم نزدیک هستند به این کلمات Laten Semantic Index  گفته می‌شود و منظور از آن‌ها این است که کلماتی در قالبِ یک محتوا کنار هم قرار می‌گیرند که نشان‌دهنده معنا و مفهوم اصلِ محتوا هستند حتی اگر کلمه کلیدی اصلی را از آن حذف کرد. به این عبارت دقت کنید: ریزش برگ‌ها، باران، اندوه، نارنجی، زرد، خش‌خش برگ‌، چین و چروک، شعر، ترانه، عشق، رمان، داستان، سال، فصل…
بله احتمالا یاد زمستان افتادید، نه شوخی کردیم، یاد پاییز افتادید. اگر واقعا پاییز در ذهن شما تجسم شد پس این کلمات بخوبی معنایی در کنار هم ایجاد کرده‌اند. مثل زنجیر و چرخ و لاستیک و فرمان و رکاب و… در کنار دوچرخه.

هدف‌گذاری در تحقیق کلمه کلیدی؛ چطور کلمات کلیدی را با استراتژی سئو ادغام کنیم؟
مراحل هدف‌گذاری در اصل پیچیده هستند ولی می‌خواهیم ساده به آن‌ها بپردازیم. پس در ادامه کارهای بسیار مهمی داریم که توجه به آن‌ها کمک زیادی بشما در هدف‌گذاری استراتژی سئو و همینطور کسب نتایج مطلوب می‌کند.
1. پیداکردن کلمات کلیدی
2. ساخت لیست کلمات کلیدی

3.مرتب‌سازی کلمات کلیدی
4. مطالعه صفحه نتایج جستجو
5. ایجاد برنامه استراتژی تولید محتوا
6. ساخت صفحه مناسب با کلیدواژه
7. تولید محتوا و بروزرسانی
8. کسب بک‌لینک


پیداکردن کلمات کلیدی
برای پیداکردن بهترین کلمات کلیدی می‌توانید از ابزار تحقیق کلمه کلیدی در سگمنتو کمک بگیرید. یک حساب کاربری رایگان بسازید و تجربه فوق‌العاده کار با این ابزار را داشته باشید.
با ارائه کلمات یا کلمه کلیدی کسب و کارتان یا زمینه فعالیت‌تان به ابزار تحقیق کلمه کلیدی سگمنتو، می‌توانید فایل لیست کلمات کلیدی خودتان را بسازید.

 

 

مرتب‌سازی کلمات کلیدی
مهم‌ترین مسئله در مورد لیست کلمات کلیدی پس از ایجاد آن، مرتب‌کردن آن است. باید به شکل درست و بر اساس اهدافِ کارتان (مثلا 100 کلیدواژه مدنظر شماست ولی 20 مورد محصول در فروشگاه‌تان دارید پس آن 20 مورد را در اولویت بگذارید) و همینطور توانایی مالی (مثلا از از آن 20 مورد فقط 5 مورد پرفروش و محبوب هستند) کسب‌و‌کارتان آن‌ها را مرتب کنید و اولین کلماتی که می‌خواهید فعالیت‌تان را روی آن‌ها شروع کنید را مشخص کنید.


مطالعه صفحه نتایج جستجو
برای هر کلمه کلیدی می‌توانید جستجو کنید تا ببینید گوگل چطور برای کلمات کلیدی شما نتایج را مرتب کرده‌ است. شما باید بهتر از نتایج فعلی باشید و البته مرتبط با نیاز کاربران (که گوگل صفحه نتایج جستجو را بر اساس آن مرتب کرده) بعدا صفحه وب‌سایت را می‌سازید پس از نتایج جستجو یادداشت برداری کنید.


ایجاد برنامه استراتژی تولید محتوا
شما می‌خواهید چکار کنید؟ محتوا تولید کنید؟ با چقدر هزینه می‌خواهید اینکار را انجام دهید؟ می‌خواهید مقاله بنویسید یا ویدیو هم تولید کنید؟ و… سوالات دیگری که مشخص می‌کند شما قرار است چکار کنید.


ساخت صفحه مناسب با کلیدواژه
اینجا یکی از اصلی‌ترین کارهای شماست. شما باید پس از مطالعه صفحه نتایج جستجو و تحلیل رقبایتان شروع کنید به ساخت صفحاتی در وب‌سایت‌تان که دقیقا به نیاز کاربر پاسخ می‌دهد.
تولید محتوا و بروزرسانی
به اینجا که برسید شروع کنید به تولید محتوا. بله باید محتوایی تولید کنید که نیاز کاربران را پوشش می‌دهد.


کسب بک‌لینک
مقاله یا محتوای شما باید آن‌قدر محبوب شود که توسط دیگران هم ترویج داده شود (یا حداقل خودتان آن را ترویج دهید).

با کلمات کلیدی چکار کنیم؟ اینجا نقطه شروع سئو است
حالا که کلمات کلیدی کسب و کارتان یا حتی زمینه فعالیت‌تان را بدست آورده‌اید و می‌خواهید از آن استفاده کنید پس از ساختِ صفحات یا سرویس یا چیزهایی که کاربر می‌تواند با رسیدن به آن‌ها نیازش را برطرف کند، رتبه کلمات کلیدی را هم مانیتور کنید؛ بله شما به ابزار «رتبه کلمات کلیدی» نیاز دارید.

چطور تحقیق کلمه کلیدی انجام دهیم؟

واقعیت اینست که شما در امرِ بازاریابی اینترنتی که نام‌هایی مثل دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین دارد هم همچنان نیازمندِ تحقیق بازار یا تحقیق کلمه کلیدی هستید. دلیل این موضوع اینست که از نیازِ کاربران که لابلای جستجوهای آنها در گوگل و همینطور هشتگ‌های ترند شبکه‌های اجتماعی مستتر است برای‌تان مشخص شده سپس می‌توانید بر اساس این تحقیقات، سمت و سوی بازار و نیاز کاربران را تشخیص داده و برای آن وب‌سایت، پستِ شبکه اجتماعی و یا محصول فروشگاه‌تان را منتشر کنید. پس تحقیق کلمه کلیدی پیداکردن نیازهای جدید کاربران است.

زمان
هزینه: ندارد.

ابزارهایی که نیاز دارید

کامپیوتر یا لپ تاپ
موبایل
ایمیل

چیزهایی که نیاز دارید

فایل اکسل
دفترچه یادداشت
میاندمپر (ابزار ساخت مایندمپ)

مراحل انجام تحقیق کلمه کلیدی حرفه‌ای

ساخت حساب کاربری در سگمنتو
برای تحقیق کلمه کلیدی صحیح، اصولی و بدون هزینه نیاز دارید یک حساب کاربری در پلتفرم سگمنتو ایجاد کنید. میتوانید به سادگی از ایمیل و شماره تلفن‌تان برای فعال‌سازی حساب کاربری و رایگان سگمنتو استفاده کنید و وارد پلتفرم شوید.
user (1)
ارائه کلمه کلیدی کسب و کار به سگمنتو
کلمه یا کلمات کلیدی حوزه کاری خودتان را به ابزار تحقیق کلمه کلیدی سگمنتو ارائه کنید سپس منتظر دریافت لیست خودتان باشید، سگمنتو بر اساس دیتابیس بزرگی از میلیون‌ها کلمه کلیدی فارسی و همینطور جستجوی جدیدترین کلمات کلیدی فعلی بشما لیستی از کلمات کلیدی مناسب کارتان تحویل می‌دهد.
search-engine 1
دانلود لیست کلمات کلیدی
با ورود به حساب کاربری خودتان در سگمنتو میتوانید ابزار تحقیق کلمه کلیدی را باز کرده و لیست کلمات کلیدی ساخته‌شده را دانلود و با اکسل باز کنید و از آنها استفاده کنید.
cloud-computing
مایندمپ‌سازی کلمات کلیدی و گروه‌بندی ارتباطات آن‌ها
پیشنهادِ ما بشما اینست که حتما مایندمپی برای تنظیم ارتباطات بین کلمات کلیدی داشته باشید تا بتوانید این روابط را بهتر دریافت کرده و برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشته باشید.
idea (4)

پشتیبانی

تیم پشتیبانی در راستای خلق تجربه مشتریان ایجاد و تقویت شده است. تیم پشتیبانی بصورت مستقل از کل واحدهای سگمنتو جهت حمایت از حقوق مشتریان و کمک به موفقیت‌شان در کسب نتایج شگفت‌انگیز از محصولات سگمنتو فعالیت می‌کند. شما اینجا یک دوست ویژه بین واحدهای ما دارید.

مراقبت از نتایج شما

برج مراقبت تنها یک وظیفه دارد و آن‌هم کمک بشما در استفاده صحیح از داده‌ها و راهنمایی دقیق برای تصمیم‌گیری است.

مشاوره و همراهی با شما

قبل از خرید مشاور شما هستیم و بعد از خرید هم یار و یاور شما در دسترسی به حداکثر از محصول و دست‌یابی به نتایج جذاب.

پشتیبانی در هر لحظه از شما

تلفن‌تان را هر لحظه بردارید ما سعی می‌کنیم در دسترس باشیم تا بشما در همان لحظه کمک کنیم مشکلات حل شوند.

کمک به موفق‌شدن شما

ماموریت تیم اینست که شما تجربه ماندگاری داشته باشید و چه چیزی ماندگارتر از موفقیت شما در کارتان با سگمنتو.

مراقبت از نتایج شما

برج مراقبت تنها یک وظیفه دارد و آن‌هم کمک بشما در استفاده صحیح از داده‌ها و راهنمایی دقیق برای تصمیم‌گیری است.

پشتیبانی در هر لحظه از شما

تلفن‌تان را هر لحظه بردارید ما سعی می‌کنیم در دسترس باشیم تا بشما در همان لحظه کمک کنیم مشکلات حل شوند.

مشاوره و همراهی با شما

قبل از خرید مشاور شما هستیم و بعد از خرید هم یار و یاور شما در دسترسی به حداکثر از محصول و دست‌یابی به نتایج جذاب.

کمک به موفق‌شدن شما

ماموریت تیم اینست که شما تجربه ماندگاری داشته باشید و چه چیزی ماندگارتر از موفقیت شما در کارتان با سگمنتو.