ابزار تحلیل سئو داخل صفحه On Page SEO

تنها 1 دقیقه زمان بگذارید و با کمک ابزار آنالیز داخل صفحه سگمنتو همه‌چیز را در مورد وضعیت سئو داخل صفحه سایت‌تان کشف و آن‌ها را برای بهبود وضعیت بهینه‌سازی و رتبه بهتر همان صفحه در گوگل رفع کنید. این شما و این هم بهترین ابزار تجزیه و تحلیل سئو داخل صفحه بصورت فارسی و رایگان در اختیار شما، تا بتوانید رنک و رتبه وب‌سایت خودتان را در بهترین جایگاه نتایج جستجو ببینید.

keyword-research

شرکت‌ها و متخصص‌هایی از بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای ایران سرافراز

بهترین ابزار آنالیز سئو داخل صفحه

بدون شک هزاران ابزار برای تحلیل سئو داخل صفحه وجود دارند اما بشما اطمینان می‌دهیم نظرتان پس از استفاده از سگمنتو تغییر خواهد کرد چرا که سعی کرده‌ایم تمام امکانات لازم برای تحلیل صحیح سئو داخل یک صفحه سایت را پوشش دهیم.

تحلیل سئو از نگاه گوگل

ابزار سگمنتو کمک می‌کند زبان گوگل را درک کنید و ببینید گوگل از سایت شما چه انتظاری دارد. این انتظارات بعنوان شاخص تعریف شده‌اند و شما می‌توانید شاخص‌های سایت خودتان را پیدا کنید.

متخصص‌هایی از بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای ایران سرافراز

سئو قدرتمند و اصولی

استراتژی پایدار

تولید ترافیک

افزایش درآمد سایت

تجزیه و تحلیل صحیح

اتومیشن کارها و آنالیز

جاسوسی رقبای سئو

تجزیه و تحلیل صحیح

Google Disavow File Builder

آنالیز وضعیت سئو

سایت شما از نظر سئو چه وضعیتی دارد؟ اگر بخواهید به آماری کامل از وضعیت سئو، بهبودهای انجام‌شده و یک گزارش فارسی و کامل از سئو داخلی وب‌سایت‌تان دست پیدا کنید، می‌توانید رایگان و همین الان ثبت‌نام کنید و از سگمنتو استفاده کنید. بهترین ابزاری که بشما کمک می‌کند توانایی تحلیل و بررسی سئو وب‌سایت را داشته باشید و یک گزارش کامل از آن دریافت کنید.

Google Disavow File Builder

آنالیز با Light House

ما از موتور قدرتمند و اصلی گوگل برای تحلیل صفحات وب‌سایت استفاده می‌کنیم و همان آماری را بشما بصورت فارسی ارائه می‌کنیم که نیاز دارید. بله برای اولین بار در وب فارسی شما می‌توانید به داده‌های اصلی گوگل در مورد سرعت وب‌سایت و رفتار ربات‌ها با صفحات وب‌سایت‌تان دست پیدا کنید و راهنمای فارسی در اختیار داشته باشید.

Google Disavow File Builder

تجربه کاربری گوگل

بسیار مهم است که بدانید گوگل چه تصوری از وب‌سایت شما دارد. گوگل از تجربه کاربران User Experience (که احتمالا برخی داده‌های آن را در سرچ کنسول سایت دریافت می‌کنید) برای امتیازدادن به سایت شما و کشف نگاه و رفتار کاربران با سایت شما استفاده می‌کند. اگر بتوانید به این داده‌های مهم دست پیدا کنید می‌توانید تمام مشکلات مربوط به تجربه کاربری در سئو را برطرف کنید.

Google Disavow File Builder

آنالیز سئو محتوا

سیستم کاملی برای آنالیز محتوا به سگمنتو اضافه شده است و شما می‌توانید از همین الان وضعیت محتوای یک صفحه را بررسی کنید. بررسی پارامترهای مختلفِ مربوط به بهینه‌سازی محتوای یک صفحه برای کلمه کلیدی خاص و هدف‌گذاری آن از کارهای اصلی این صفحه است و شما می‌توانید نتایج شفافی از وضعیت محتوای وب‌سایت خودتان دریافت کنید.

Google Disavow File Builder

بررسی هدینگ‌های محتوا

هدینگ‌گذاری برای فصل‌بندی محتوا و بهبود سئو تاثیر زیادی در تقویت صفحه برای کسب رتبه در گوگل دارد. هنگامی که پای تفکیک مفاهیم در محتوا به میان بیاید، قبل از اینکه به جملات و پاراگراف‌ها برسیم باید هدینگ‌گذاری صحیح و اصولی محتوا رعایت کنیم. در واقع معماری محتوا و پیکره اصلی آن را هدینگ‌ها بعهده دارند. بنابراین ما این بخش مهم را به تحلیل محتوای صفحه اضافه کرده‌ایم.

Google Disavow File Builder

گزارش کامل از خطاها و اشکالات

سیستم کاملی برای آنالیز محتوا به سگمنتو اضافه شده است و شما می‌توانید از همین الان وضعیت محتوای یک صفحه را بررسی کنید. بررسی پارامترهای مختلفِ مربوط به بهینه‌سازی محتوای یک صفحه برای کلمه کلیدی خاص و هدف‌گذاری آن از کارهای اصلی این صفحه است و شما می‌توانید نتایج شفافی از وضعیت محتوای وب‌سایت خودتان دریافت کنید.

گزارش جامع سئو داخلی

مدت‌هاست که از نداشتن یک ابزار برای مانیتورینگ وضعیت سئو داخلی رو آورده‌ایم به انواع و اقسام ابزارهایی که کمک خاصی در تحلیل سئو داخل صفحه بما نمی‌کنند. ایده ساخت چنین ابزاری برای مانیتورینگ سئو داخلی یک وب‌سایت از همینجا شروع شد که شما بتوانید نظارتی روی آمارهای سئو داخل سایت داشته باشید.

+
مورد سئو برای تحلیل

تحلیل سریع محتوا

خیلی ساده می‌توانید وضعیت محتوای صفحه را تحلیل کنید و به بهترین شکل ممکن ایرادات را پس از آن برطرف کنید. شما یک ابزار خوب برای بهبود وضعیت سئو محتوا در اختیار دارید.

تحلیل سریع سئو صفحه

با یک کلیک همه ایرادهای سئو داخل صفحه را بدست بیاورید و پس از دریافت چک‌لیست آن می‌توانید وضعیت سئو سایت را بهبود ببخشید. این سریع‌ترین راه‌حل ماست.

رفع اشکالات صفحات

کدام یک از صفحات وب‌سایت شما مشکل دارد؟ اگر می‌خواهید این مشکلات را برطرف کنید و توانایی زیادی در بهبود وضعیت کلی سئو سایت داشته باشید، همین الان می‌توانید شروع کنید.

کمک در بهبود رتبه سایت

قطعا رفع اشکلات سئو می‌تواند تصویر بهتری از سایت را برای گوگل بسازد. گوگل سایت‌های تمیز و بدون اشکال را بیشتر دوست دارد، بنابراین بگذارید وب‌سایت‌تان به سایت محبوب گوگل تبدیل شود.

——————

بررسی تکنیکال سئو داخلی

این ابزار بشما در تحلیل سئوی تکنیکال کمک می‌کند. اگر در نگه‌داشت وضعیت سئو وب‌سایت خودتان می‌خواهید کار آسانی داشته باشید همین الان شروع کنید. می‌توانید یک لیست از آدرس‌های مختلف را بصورت کامل تحت نظارت و مانیتورینگ خودتان داشته باشید و ایرادات آن را بررسی کنید.

keyword-research

آنالیز کدنویسی و داده اسکیما

اگر مطمئن نیستید که کدهای اسکیما را به خوبی پیاده کرده‌اید و می‌خواهید از این موضوع مطمئن شوید می‌توانید از ابزار سئو داخل صفحه بخوبی برای وارسی وضعیت این موضوع استفده کنید.

تحلیل کدنویسی HTML

کسب امتیاز بالا برای عملکرد مطلوب سایت و کیفیت کدنویسی و برچسب‌های HTML سئو از هوش مصنوعی گوگل و ربات‌هایش ابتدا نیازمند تحلیل عمیق وب‌سایت از این نظر است.

بنچمارک تکنیکال عملکرد سایت

سایت شما از لحاظ شاخص‌های مهم LCP, FCP و Core Web Vtals چطور عمل می‌کند؟ خب با این ابزار می‌توانید از این امتیازات باخبر شوید.

نمایش ایرادات محتوا

سعی کرده‌ایم ابزاری توسعه داده باشیم که توانایی کمک بشما در تحلیل محتوا را دارد و ایرادات اولیه را برای شما انجام می‌دهد. در این صورت می‌توانید سئو محتوا را به شکل بهتری انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش‌های رایج در موردِ ابزار تحلیل سئو داخل صفحه On Page SEO سگمنتو

اگر پاسخی مناسب اینجا نیست و نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید

موارد زیادی هستند که در سئو داخل صفحه باید به آن‌ها توجه کنید ولی سئو داخل صفحه در دو دسته قرار می‌گیرد:

  • سئو محتوا
  • سئو تکنیکال

هر چیزی که مربوط به محتوا و نمایش آن به کاربران باشد و به صفحه ارزش اضافه کرده و آن را قابل کاربردی کند در سئو محتوا قرار می‌گیرد و هر چیزی غیر از آن که مربوط به کدنویسی، اجرای سایت، روش نمایش و قالب و قابلیت‌های خزش و ایندکس و استفاده‌پذیری باشد در دسته سئو تکنیکال است.

این ابزار رایگان در تجزیه و تحلیل وضعیت سئو داخل صفحه، نشانه‌گذاری اسکیما، بنچمارک عملکرد سایت، ارائه داده‌های Core Web Vitals، آنالیز سرعت و کدنویسی سایت، سئو محتوا، رعایت هدف‌گذاری کلیدواژه، بهینه‌سازی محتوا و دیگر موارد مربوط به سئو داخل صفحه گزارش جامعی ارائه می‌کند.

شک نکنید. شما می‌توانید صفحات وب‌سایت خودتان را با این ابزار بررسی کنید و نتایج شگفت‌انگیز آن را در قالب یک گزارش جامع مشاهده کنید.

در صورتی که با سئو و معیارهای مهم سئو داخل صفحه آشنا باشید می‌توانید پس از یک تحلیل سریع با این ابزار، داخل صفحه را بهینه‌سازی کنید. برای اینکار کافیست موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. وضعیت تصاویر و سئو آن‌ها
  2. برچسب‌های کدنویسی HTML Tags
  3. عنوان محتوا و تگ H1 صفحه
  4. وضعیت آدرس و مقدار کاراکتر آن
  5. طولانی‌نبودنِ جملات، آدرس، عنوان و پاراگراف‌ها
  6. رسانه‌ها، دکمه‌ها و زیباییِ صفحه
  7. حجم صفحه، وضعیت اجرا و سرعت نمایش

گوگل داده‌هایی از کاربران مرورگر کروم را با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف در هنگام تجربه آن‌ها در کار با وب‌سایت‌های مختلف جمع‌آوری کرده و در گوگل سرچ کنسول وب‌سایت‌های مختلف در قالب Chrome User Experience ارائه می‌کند. هدف گوگل با ملاک‌قراردادن داده‌های مرورگر کروم اعتباربخشیدن به توانایی‌های گوگل کروم و اکوسیستم خودش است البته به وبمستران هم کمک می‌کند وب‌سایت خودشان را با نیازهای کاربران محصولات گوگل بیشتر تطبیق دهند.

ابتدا باید یک وب سایت داشته باشید. پس از اینکه وب سایت خوبی برای مخاطبین میسازید مطمئن میشوید که گوگل هم آن را به کاربران بیشتری معرفی کند. برای اینکه چنین اتفاقی برای سایت شما هم بیافتد و ترافیک آن در نتیجه بازدید بیشتر افزایش پیدا کند، به ترتیب کاربری زیر را باید انجام دهید:

  1. تحقیق کلمه کلیدی
  2. تنظیم استراتژی تولید محتوا
  3. تولید محتوا و آپدیت آن
  4. ایندکس سایت در گوگل
  5. دریافت بک لینک
  6. بهینه سازی مداوم سایت

همینطور میتوانید مسیر فوق‌العاده کسب نتیجه با سگمنت و کسب رتبه در گوگل را دنبال کنید.

چرایی اهمیت سئو در صفحه وب‌سایت؛ آیا سئو درون صفحه برای گوگل مهم است؟

معماری مفاهیم یک صفحه وب‌سایت پیرامون هدفی که دنبال می‌کند برای گوگل مهم است. هرچقدر محتوای یک صفحه وب‌سایت بتواند انسجام خود در ارائه یک کاربرد برای رفع نیاز کاربرِ بازدیدکننده را صحیح و ساده برطرف کند، گوگل سعی می‌کند توجه بیشتری به آن صفحه وب‌سایت معطوف کند. هدف از توجه بیشتر اینست که صفحه موردنظر در بین نتایج جستجو، بیشتر در اختیار کاربران قرار بگیرد.

حضور یک صفحه سایت در نتایج جستجو به این معنی است که گوگل همیشه آن را بعنوان یک گزینه موقت و نه دائمی به کاربران نشان می‌دهد. بنابراین بازه زمانیِ حضور یک صفحه در نتایج جستجو همیشه به این بستگی دارد که “چه زمانی یک صفحه شایسته‌تر پیدا می‎شود؟” و هر زمان این اتفاق رخ دهد گوگل صفحه نتایج جستجو را مجدد مرتب می‌کند تا صفحات جدید هم شانس حضور در صفحه اول را داشته باشند.

حرکت از صفحه معمولی بسمت صفحه شایسته کسب رتبه در گوگل

استانداردهای اولیه یک صفحه وب‌سایت برای حضور در نتایج جستجو از کجا می‌آید؟ کافیست به صفحه اول گوگل و فاکتورهای اصلی نگاه کنید. متوجه می‌شوید که اصلی‌ترین پارامترهای حضور در نتایج جستجوی گوگل در بخش فاکتورهای سئو داخل صفحه این موارد هستند:

  • تجربه کاربری رضایت‌بخش و دلچسب
  • زمان زیاد ماندگاری کاربر در سایت
  • تطابق محتوا و مفهوم صفحه با نیاز کاربر
  • ارائه محتوای همگام با نیاز کاربران (آپدیت و بروز)
  • عدم پرش و پوگو استیکینگ

این موارد نشان می‌دهند ما چقدر باید مراقب کاربران خودمان باشیم و به حضور آن‌ها در وب‌سایت خودمان اهمیت بدهیم.

هر زمان احساس کنید وقت اینست که یک سایت تمیز و سئوشده برای کاربران آماده کنید به 2 چیز اساسی نیاز دارید: 1. چک‌لیست مهم‌ترین فاکتورهای سئو داخل صفحه 2. بررسی آدرس با ربات گوگل و تحلیل آن

وقتی ببینید که ربات موتور جستجوی گوگل مثل GoogleBot, GoogleBot Mobile چطور به صفحه وب‌سایت شما دسترسی دارد، چه درکی از آن پیدا می‌کند و چگونه می‌تواند بشکل بهتری محتوای صفحه وب‌سایت شما را درک کند، آنگاه می‌توانید مطمئن شوید که وضعیت سئو سایت را می‌توانید تغییر دهید.

تحلیل و بررسی، کلید بهینه‌سازی درون صفحه است.

این را بخاطر بسپارید که هیچ وب‌سایتی با وضعیت سئو تکنیکال ضعیف و دارای ایراد نمی‌تواند عنوان یک سایت خوب و شایسته را یدک بکشد و همیشه باید در صفحه دوم گوگل منتظر بماند که اگر زمانی سایت‌های اصلی و شایسته صفحه یک از نتایج حذف شوند گوگل از نتایج صفحه دوم کمک بگیرد.

ارتباط کلمات کلیدی با هدف‌گذاری صفحه

هرگاه تمایل داشته باشید که برای یکی از صفحات وب‌سایت خودتان هدف‌گذاری کنید و سعی کنید آن را برای کلمات کلیدی مشخصی در نتایج جستجو به رتبه‌های تک رقمی و صفحه اول برسانید ابتدا باید ببینید آیا صفحه وب‌سایت شما برای رفع نیاز جستجوی کلمه کلیدی آماده است یا نه.

ارتباط مستقیمی بین مفاهیم کلیدی “نیاز کاربر، نیت جستجو، محتوای صفحه و اعتبار سایت” وجود دارد و گوگل خیلی به این موارد اهمیت می‌دهد و بدون چشم‌پوشی از آن‌ها سعی نمی‌کند یک سایت را ارزیابی کند. این موضوع مهم است.

یادگیری اصول معماری محتوای صفحات وب‌سایت

یک مفهوم تعریف کنید و محتوای پیرامون آن را بر اساس همین مفهوم و تکنیک‌های بهینه‌سازی محتوا پیاده کنید. قرار است شما معمار محتوای یک صفحه وب‌سایت بسبک مدرن باشید. هرچقدر در استفاده از المان‌های شفاف برای گوگل (که کد html آن‌ها اصولی است) تلاش کنید می‌توانید به نتیجه مطلوب‌تری دست پیدا کنید.

چگونه یک تحلیل سئو داخل صفحه موفق داشته باشیم؟

ابزارهای مختلف، توجه به اصول سئو محتوا، تحلیل کدنویسی، بررسی تگ‌های HTML، رعایت معماری صفحه و همینطور عملکرد و سرعت از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که در یک چک‌لیست کامل برای سئو داخل یک صفحه اینترنتی بکار شما می‌آید. بنابراین ما توصیه می‌کنیم این راهنمای کامل برای تحلیل سئو را جدی بگیرید.

هدف از ایجاد این راهنما این بوده که چگونگی تحلیل وب‌سایت و استخراج اشکالات یک صفحه را استخراج کنید و بتوانید آن‌ها را برای افزایش وضعیت سایت بهبود دهید. از همین‌جا می‌توانید با سگمنتو شروع کنید و پس از تحلیل، بهبود سئو وب‌سایت خودتان را از همین الان در لیست کار خودتان قرار دهید.

زمان 59 دقیقه
هزینه: رایگان است.

ابزارهایی که نیاز دارید

ابزار تجزیه و تحلیل سئو داخلی سگمنتو

چیزهایی که نیاز دارید

حساب کاربری
انجام آنالیز داخلی
تهیه گزارش

مراحل تجزیه و تحلیل سئو داخلی

ایجاد حساب کاربری در سگمنتو
باید یک حساب کاربری در سگمنتو ایجاد کنید تا بتوانید از این ابزار استفاده کنید و به ساده‌ترین شکل ممکن تحلیل سئو را انجام دهید. به این طریق می‌توانید به این ابزار دسترسی پیدا کنید و از ابزار سگمنتو استفاده کنید.
rank-on-google
استفاده از ابزار تحلیل سئو داخل صفحه
یک ابزار تحلیل سئو داخل صفحه On Page SEO Grader می‌تواند موارد زیادی را برای شما پیگیری کند. از تست سرعت و طراحی رسپانسیو سایت در موبایل گرفته تا نحوه رندرینگ سایت در مرورگر کاربر، همه این جزئیات در ابزار فعلی سگمنتو در اختیار شماست.
دریافت چک لیست تحلیلی
با استفاده از چک‌لیست سئویی که در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توانید قدم‌های مثبتی برای شناخت مشکلات سایت بردارید و در هر مرحله سعی کنید با درک مشکلات و میزان تاثیرگذاری آن‌ها روی سایت، آن‌ها را با اولویت بالا به پایین مرتب کنید.
رفع مشکلات و آنالیز مجدد
در مرحله آخر شما باید مشکلات را کامل وارسی و از رفع شدن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. بهمین خاطر در مرحله پایان‌بندی شما نیازمند آنالیز مجدد سئو هستید تا مطمئن شوید ایرادها برطرف شده‌اند.

پشتیبانی

تیم پشتیبانی در راستای خلق تجربه مشتریان ایجاد و تقویت شده است. تیم پشتیبانی بصورت مستقل از کل واحدهای سگمنتو جهت حمایت از حقوق مشتریان و کمک به موفقیت‌شان در کسب نتایج شگفت‌انگیز از محصولات سگمنتو فعالیت می‌کند. شما اینجا یک دوست ویژه بین واحدهای ما دارید.

مراقبت از نتایج شما

برج مراقبت تنها یک وظیفه دارد و آن‌هم کمک بشما در استفاده صحیح از داده‌ها و راهنمایی دقیق برای تصمیم‌گیری است.

مشاوره و همراهی با شما

قبل از خرید مشاور شما هستیم و بعد از خرید هم یار و یاور شما در دسترسی به حداکثر از محصول و دست‌یابی به نتایج جذاب.

پشتیبانی در هر لحظه از شما

تلفن‌تان را هر لحظه بردارید ما سعی می‌کنیم در دسترس باشیم تا بشما در همان لحظه کمک کنیم مشکلات حل شوند.

کمک به موفق‌شدن شما

ماموریت تیم اینست که شما تجربه ماندگاری داشته باشید و چه چیزی ماندگارتر از موفقیت شما در کارتان با سگمنتو.

مراقبت از نتایج شما

برج مراقبت تنها یک وظیفه دارد و آن‌هم کمک بشما در استفاده صحیح از داده‌ها و راهنمایی دقیق برای تصمیم‌گیری است.

پشتیبانی در هر لحظه از شما

تلفن‌تان را هر لحظه بردارید ما سعی می‌کنیم در دسترس باشیم تا بشما در همان لحظه کمک کنیم مشکلات حل شوند.

مشاوره و همراهی با شما

قبل از خرید مشاور شما هستیم و بعد از خرید هم یار و یاور شما در دسترسی به حداکثر از محصول و دست‌یابی به نتایج جذاب.

کمک به موفق‌شدن شما

ماموریت تیم اینست که شما تجربه ماندگاری داشته باشید و چه چیزی ماندگارتر از موفقیت شما در کارتان با سگمنتو.