051-38331497

ابزار رتبه کلمات کلیدی؛ نظارت روی رتبه کلمات در گوگل

ابزار رتبه کلمه کلیدی بشما در رهگیری رتبه کلمات کلیدی، رشد و افت جایگاه کلمات و همینطور نظارت بلندمدت روی روند رنکینگ آنها در گوگل بشما کمک می‌کند. زمان شما ارزشمند و تسلط به رتبه کلمات در گوگل هم مهم است، با توجه به دو موضوع مذکور، ما نیازمند ابزاری برای رهگیری رنکینگ کلمات و نظارت روی رتبه‌های آن‌ها در گوگل هستیم.

شرکت‌ها و متخصص‌هایی از بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای ایران سرافراز

آمارِ پیشرفت خودتان و رقبا

بخش دوست‌داشتنی ماجرا اینجاست که آمار سایت‌های خودتان و همینطور رقبا را هم می‌توانید داشته باشید و به سادگی با تعریف سایت رقیب روی پیشرفت آنها جاسوسی کنید.

داشبورد و نمودار تحلیل

پیشخوان پیشرفته و جامعی که بشما در رهگیری و نظارت روی رتبه کلمات کلیدی کمک می‌کند تا در یک نگاه بتوانید هر آنچه از آمار و رشد و سقوط جایگاه کلمات را ببینید.

متخصص‌هایی از بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای ایران سرافراز

سئو قدرتمند و اصولی

استراتژی پایدار

تولید ترافیک

افزایش درآمد سایت

تجزیه و تحلیل صحیح

اتومیشن کارها و آنالیز

جاسوسی رقبای سئو

تجزیه و تحلیل صحیح

Continuity Rank Tracking

رهگیری مداوم رتبه کلمات

یکبار فهرست کلمات مهم وب‌سایت یا فروشگاه‌تان را در ابزار رهگیری رتبه سگمنتو وارد کنید سپس از دیدن نتایج بصورت زنده و آنی لذت ببرید، ابزار رهگیری رتبه و رنکینگ سگمنتو گزارش‌های هر کدام از کلمات کلیدی را هر 48 ساعت بصورت خودکار بروزرسانی می‌کند و شما میتوانید همیشه آمارِ رتبه کلمات را داشته باشید.

Competitor Monitoring

نظارت روی پیشرفت رقبا

رقبای شما همیشه سعی و تلاش زیادی در کسب رتبه خواهند داشت و اهمیت آنالیز و نظارت روی پیشرفت رقبا زمانی مهم خواهد بود که شما در کانال کلمات کلیدی تجاری درگیر رقابت شوید. بنابراین برای حفظ جایگاه سایت خودتان یا پاییدنِ کارهای رقبای سئو و پیشرفت آن‌ها، به ابزاری برای مانیتور رتبه آن‌ها نیاز دارید.

Insightful Charts

نمودارها و آمارهای تحلیلی

شاید اکسل و جداولِ مرتب کاربردی باشند، اما زمانی که شما به سرعت و دید وسیع‌تر نیاز داشته باشید تنها نمودارها و آمارهای گرافیکی نیازتان را برطرف می‌کنند. بنابراین برای سادگی تجزیه و تحلیل آمارها و وضعیت فعلی وب‌سایت و رتبه‌های کلمات، از ابزارهای گرافیکی موجود در پنل کاربری‌تان در سگمنتو استفاده کنید.

Keyword List to Monitor

لیست کلمات تحت نظارت

لیستی از کلمات کلیدی مهم سایت یا فروشگاه را در ابزار رهگیری رتبه کلمات کلیدی سگمنتو آپلود کنید و رتبه همه کلمات را دریافت کنید. لیست کلمات کلیدی بشما کمک می‌کند سرعت کافی در رهگیری رتبه‌ها داشته باشید و بتوانید به رتبه کلمات کلیدی کسب و کارتان بصورت انبوه دست پیدا کنید.

Comprehensive Report Builder

گزارش‌گیری پویا و قدرتمند

حال وب‌سایت‌تان پس از هر آپدیت چطور است؟ چه تغییراتی رخ داده است؟ آیا نتایج سایت شما همین الان هم خوب است؟ می‌خواهید به کارفرما گزارش دهید یا برای یکی از پروژه‌هایتان گزارشِ سئو بسازید؟ می‌توانید یک گزارش‌گیری پویا از پنل کاربری‌تان دریافت کنید و اطلاعات و جزئیات را در عمقِ کاربردشان مشاهده کنید.

Keyword Rank History

تاریخچه کلمات و رتبه‌ها

هر صفحه یک ماموریت دارد و هر کلمه کلیدی یک قصه برای خودش، بنابراین اگر می‌خواهید ماجرای هر کلمه کلیدی را بدانید و مسیرِ کسب رتبه در گوگل را برای کلمات مشاهده کنید به تاریخچه کلمات کلیدی نیاز خواهید داشت. تاریخچه کلمات کلیدی بشما در درک درست مقدار سرمایه‌گذاری و رقابت کلمات کمک می‌کند.

Comparable Data and Numbers

آمارهای مقایسه‌ای

آمارها برای تحلیل و بررسی گردآوری می‌شوند و بر اساس منطق‌هایمان از آن‌ها برای تصمیم‌گیری بهتر استفاده می‌کنیم. اگر به نقش داده‌ها در سئو و تصمیم‌هایتان توجه می‌کنید پس آمارها بشما کمک می‌کنند بتوانید بهترین خروجیِ را از این امکانات داشته باشید تا بتوانید نتایج بهتری در سئو سایت کسب کنید.

Spy on Competitors by Rank and Numbers

جاسوسی رقبای سئو

همین الان رقبای شما چه کاری انجام می‌دهند یا اولویت‌هایشان را روی چه چیزی قرار داده‌اند؟ رویکرد ما همیشه توجه به فعالیتِ خودمان است اما رقبای محترم هم می‌توانند بما چیزهای زیادی را نشان دهند تا از آن‌ها روش‌های جدید را یاد بگیریم. بله اگر رقیب خوبی داشته باشید با کمی جاسوسی می‌توانید پیشرفت کنید.

Keyword Targeting and Investment

هدف‌گذاری کلیدواژه

هر صفحه از وب‌سایت شما گاهی می‌تواند تا میلیون‌ها تومان ارزش اقتصادی داشته باشد چون برای کلمات کلیدی پول‌ساز و صحیحی هدف‌گذاری شده‌اند، بنابراین وقتی می‌خواهید وضعیت مالی کسب و کارتان را هم متحول کنید بهتر است با کمک ابزار رهگیری جایگاه کلمات سگمنتو به موضوع “نرخ تبدیل کلمات کلیدی” توجه کنید.

لیست کلمات کلیدی و پیشرفت سئو

می‌توانید لیست دلخواهِ خودتان در بخش کلمات کلیدی را بسازید و به سادگی نمودارِ کاملی از پیشرفت هرکدام از کلیدواژه‌ها از نظر جایگاه و تاریخ داشته باشید.

+
کاربر ابزار رتبه کلمات کلیدی؛ نظارت روی رتبه کلمات در گوگل

بهترین در وب فارسی

می‌توانید از همین الان روی ابزار رهگیری رتبه کلیدواژه سگمنتو حساب ویژه باز کنید. این ابزار در نسخه اول خود بسیار مناسب و همیشه در حال بروزرسانی هم هست.

مطابق با نیازهای شما

تمام امکاناتی که برای رهگیری صحیح رتبه کلمات کلیدی در گوگل نیاز دارید در این ابزار در اختیارتان است، می‌توانید از همین الان رتبه تمام کلمات مهم سایت‌تان را مشاهده کنید.

کاربردی، چابک و رایگان

گوگل سرچ کنسول را فراموش کنید، سرعت، چابکی و همینطور رایگان‌بودن امکانات این ابزار بشما کمک می‌کند در سریع‌ترین زمان به آمارها و تحلیل‌های واقعی از کلمات کلیدی سایت‌تان در گوگل بدست بیاورید.

صرفه‌جویی در زمان، انرژی و هزینه

زمانِ شما ارزشمند است و انرژی‌تان بهتر است بجای استخراج آمار بصورت دستی شود باید صرف تصمیم‌گیری‌های مهم در مورد کلمات کلیدی و اهداف فروشگاه‌تان شود، پس این ابزار برای شما مفید است.

——————

بروزرسانی مداوم بهمراه ارائه آمار و نمودار

همیشه آمارهای تازه‌ی در اختیار دارید تا بتوانید تشخیص دهید کارهایتان در چه وضعیتی بسر می‌برد و چطور می‌توانید رشد بهتری با بهین‌سازی قسمت‌های مختلف سایت‌تان ایجاد کنید.

نظارت روی رتبه کلمات

رهگیری انبوه بشما کمک می‌کند بهترین کلمات و مهم‌ترین کلمات کلیدی کسب و کارتان را یکجا و همه‌جانبه به رهگیری اضافه کرده و رتبه آن‌ها را در لحظه دریافت و مشاهده کنید.

گزارش‌گیری مداوم 2روزانه

آمارهای ابزار رهگیری رتبه کلمات کلیدی سگمنتو در هر 48 ساعت یکبار برای شما رتبه کلمات را بروزرسانی کرده و در قالب آمارها و نمودارهای تحلیلی ارائه می‌کند.

گزارش‌گیری پویا

گزارش‌گیری پویا یعنی شما در هر لحظه می‌توانید با ورود به داشبورد خودتان در سگمنتو آمارهای لحظه‌ای رتبه کلمات را بصورت انبوه ببینید و آن را دریافت کنید.

گزارش رتبه در لحظه

تشخیص رتبه کلمات کلیدی فقط با یک کلیک در دسترس است، دیگر امری زمان‌بر و فرسایشی که تمرکزتان روی مهم‌ترین کارهایتان را از شما گرفته باشد نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش‌های رایج در موردِ ابزار رتبه کلمات کلیدی؛ نظارت روی رتبه کلمات در گوگل سگمنتو

اگر پاسخی مناسب اینجا نیست و نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید

چطور رتبه کلمات کلیدی را در نتایج جستجو استخراج کنیم؟

برای این موضوع ابتدا باید با مهم‌ترین موارد در این زمینه آشنا شویم. بیایید مطالعه‌مان را شروع کنیم تا با بازیِ جالب رتبه و رنکینگ در گوگل بیشتر اشنا شویم.

رتبه و رنکینگ در گوگل چیست؟

به جایگاهی گفته می‌شود که یک صفحه یا آدرس اینترنتی در بین نتایج جستجو کسب کرده و بین 1 تا 10 (در صفحه اول نتایج جستجو) قرار دارد و اگر بیشتر از 10 باشد در صفحه دوم با N+1*10 شمارش می‌شود (مثلا در صفحه دوم رتبه 5 – یعنی 5 + (1 * 10) = 15 و این ضریب به ازای هر صفحه افزایش پیدا می‌کند. مثلا در صفحه 5 گوگل، جایگاه 8 برابر میشود با 8 + (5 * 10) = 58

چرا جایگاه کلمات کلیدی در گوگل مهم است؟

هرچقدر رتبه یک صفحه در نتایج جستجوی یک کلمه کلیدی به صدر صفحه نتایج نزدیک‌تر باشد (عدد کوچکتر در واحد شمارش رتبه نتایج جستجو) شانس دریافت کلیک از کاربران برای آن صفحه افزایش پیدا می‌کند. بدین ترتیب قرارگرفتن در جایگاه اول گوگل یعنی کاربران بیشتر از هر لینک دیگری آن لینک را مشاهده کرده و احتمالا روی آن کلیک هم انجام می‌دهند. در واقع بالاتربودنِ لینک‌ها بین نتایج جستجو نوعی اشاره ضمنی به برتری و کارآمدی صفحه مورد نظر برای کاربران است. بهمین خاطر سئوکارها تلاش می‌کنند رتبه بهتری برای سایت کسب کنند.

رهگیری رتبه کلمه کلیدی چیست؟

به فعالیت‌هایی که منجر به دستیابی و کشف “رتبه کسب‌شده توسط صفحات مشخص برای کلمات کلیدی هدف” در نتایج جستجوی موتور جستجو (مثلا گوگل) بشود رهگیری رتبه کلمه کلیدی میگویند. در این فرایند فرسایشی و پرهزینه، اتفاقات متفاوتی رخ میدهد که هدف اصلی آن اینست بدانیم یک صفحه خاص در بین نتایج جستجوی ظاهرشده برای یک کلمه کلیدی (در موتور جستجوی هدف – مثلا گوگل) چه رتبه‌ای دارد و در چه جایگاهی قرار گرفته است.

چرا نظارت روی رتبه سایت در گوگل مهم است؟

هرچقدر شما از روندِ رشد کلمات کلیدی و جایگاه صفحات نسبت به آن کلمه کلیدی افزایش پیدا کند پتانسیل‌های وب‌سایت و ترافیک ورودی از گوگل هم افزایش پیدا می‌کند. بنابراین نظارت روی جایگاه صفحات در نتایج جستجو کمک می‌کند مراقبت بهتری از صفحات داشته باشیم و تاثیرگذاری اقدامات سئو خودمان را اندازه‌گیری کنیم.

آیا گوگل نسبت به رهگیری رتبه کلمات حساسیت دارد؟

بله. شدیدا گوگل از این موضوع بیزار است و بهیچ عنوان دوست ندارد وب‌سایت ها به رهگیری رتبه سایت در نتایج جستجوی کلمات کلیدی بپردازند ولی گوگل موفق نشده از این موضوع جلوگیری کند. امروز با تکنولوژی‌های وب‌اسکرپینگ در سگمنتو موفق شده‌ایم جستجو در گوگل را رصد کنیم و جایگاه وب‌سایت‌های مختلف را استخراج کنیم، این کار در دنیا توسط شرکت‌های محدودی انجام می‌شود و نیازمند تکنولوژی‌های پروکسی و بای‌پسِ کپچایِ خودِ گوگل است. کاری هزینه‌بر، دشوار و تکنولوژیِ سطح بالا.

آیا باید همه کلمات وب سایت را تحت نظارت بگیریم؟

اگر صفحات وب‌سایت را مثل بذر در نظر بگیریم باید رتبه‌هایی که این صفحات برای کلمات کلیدی هدف کسب می‌کنند را رصد کنیم تا بتوانیم مراحل رشد را دقیق‌تر نظارت کنیم. هدف اصلی نظارت روی رتبه صفحات برای کلمات کلیدی در نتایج جستجو، اینست که ما بتوانیم اثرگذاری فعالیت‌های سئو و همینطور رشد و افت وب‌سایت را اندازه‌گیری کنیم تا بتوانیم واکنشِ مناسبی نسبت به ترافیک وب‌سایت، جایگاه صفحات در نتایج جستجو و مقابله با آپدیت‌های سمی گوگل را داشته باشیم.

آیا ابزارهای رایگان مانیتورینگ رتبه کلمات کار میکنند؟

خیر. چون اینکار هزینه‌بردار بوده و سطح تکنولوژی بالایی را می‌طلبد. بنابراین نیازمند ابزارهای حرفه‌ای هستید. بنابراین دلیلی وجود ندارد شرکت‌ها به توسعه نرم‌افزارهایی بپردازند که هزینه نگه‌داری و بروزرسانی آن‌ها زیاد است. البته نرم‌افزارهای متن‌بازِ معدودی وجود دارند که خودِ شما بعنوان کاربر باید پروکسی خریداری کنید تا بتوانید از این نرم‌افزارها استفاده کنید.

لیست ابزارهای رایگان استخراج رتبه کلمات کلیدی

ابزارهای خاصی برای اینکار سراغ نداریم. فقط سرچ کنسول بعنوان ابزاری که میانگین رتبه سایت نسبت به کلمات کلیدی را برای شما نمایش می‌دهد که حاصل جمع نزدیک به 10 فاکتور است و همین موضوع باعث می‌شود شما توانایی تشخیص دقیق رتبه را نداشته باشید.

معروف ترین پلتفرم های رهگیری رتبه کلمات در دنیا

  • MOZ Rank Tracker
  • Ahrefs Rank Tracker
  • SemRush Rank Tracker
  • Serpwathcer Mangools
  • Serpstats Rank Tracker
  • NightWatch Rank Tracker

نظارت روی رتبه کلمات کلیدی رقبا و نقش آن در سئو

از دیرباز داشتن اطلاعات در مورد رقبا یکی از مهم‌ترین تاکتیک‌های تقویت یک سمت از داستانِ رقابت بوده و هنوز هم هست. همین‌که شما بدانید رقیبتان چه وضعیتی دارند و در سئو روی چه کلماتی کار کرده و فعالیت‌شان را متمرکز کرده‌اند یعنی شما می‌توانید برای برخی از رقابت‌ها آماده شوید. تجزیه و تحلیل رقیب سئو همیشه بشما در پیشبرد برنامه‌هایتان کمک می‌کند، خصوصا اینکه در هزینه‌ها می‌توانید متمول‌بودن رقبا را در نظر بگیرید تا بودجه بازاریابی صحیحی داشته باشید.

در سئو، معمولا رقبا بخشی بزرگ و تاثیرگذار از داستان هستند (البته این موضوع در مورد اقیانوس قرمز – در بازاریابی – صدق می‌کند) و شما در هر شرایطی، باید به یک موضوع بنام رقابت توجه کنید. برای سئوکارها، پرداختن به 3 موضوع اصلی در سئو مهم است:

  1. میانگین میزان جستجوی کلمه کلیدی
  2. میزان ارتباط کلمه کلیدی با کسب و کارمان
  3. میزان رقابت موجود در صفحه نتایج جستجو

همونطور که می‌بینیم استراتژیست‌های سئو هنگامی‌که با ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی به تنظیم برنامه سئو می‌پردازند به فاکتورِ سوم یعنی رقابت کلمه کلیدی دقت زیادی می‌کنند. اگر شما بخواهید در سئو نتیجه مناسب کسب کنید، باید در ابتدا روی واژه‌هایی کار کنید که رقابت در آن‌ها در پایین‌ترین حالت ممکن قرار دارد.

بنابراین ابزارهایی که در تحلیل بازار رقابت سئو و تحلیل صفحه اول گوگل بشما کمک کنند، می‌توانند در کسب نتایج بهتر تاثیر مثبت داشته باشند و بشما در کاهش رقابت و دستیابی به برتری نسبی در سئو نسبت به رقبا کمک می‌کند. ما پیشنهاد می‌کنیم حتما روی تحلیل رقبا زمانِ کافی صرف کنید تا در کسب رتبه با چالش‌های پیش‌بینی‌نشده روبرو نشوید.

آیا همین امروز به نظارت روی رتبه کلمات کلیدی نیاز داریم؟

بله، بشرطی که بخواهید از سئو سایت‌تان نتیجه بگیرید. اگر که سئو و نتایج آن برایتان مهم نیست، بی خیال نظارت روی رتبه‌های سایت در گوگل شوید. مادامی که شما می‌خواهید در سئو که یک ماراتن مستمر و مداوم است موفق شوید به موضوع نظارت دائمی روی وضعیت همه برنامه‌هایتان و پیشبرد آن‌ها نیاز دارید.

پایش و تحلیل مداوم یک برنامه جهت اطمینان از اجرای صحیح آن، بشما کمک می‌کند ضریب اطمینان و کسب نتیجه را افزایش دهید و درصد خطاها و میزان ریسک نتیجه را کاهش دهید، از آنجا که سئو یک برنامه بلندمدت است، نظارت مداوم می‌تواند به تازگی برنامه و رشد آن کمک کند، حداقل عیب‌های برنامه سئو را برای شما آشکار می‌کند و بشما در تغییر استراتژی‌های سئو و اعمال تغییرات در برنامه‌هایتان سرعت عمل می‌بخشد.

آیا داده‌های سرچ کنسول برای رهگیری رتبه کافی نیست؟

خیر. رتبه‌های کلمات کلیدی یا صفحات مختلف در سرچ کنسول حاصل میانگین کلمات زیادی هستند. شما نمی‌توانید به میانگین‌ها اعتماد کنید چون عددِ دلخواه شما یا دقیق نیستند. بنابراین میانگین یا مستمری جایگاه یک صفحه در نتایج جستجو یا یک کلمه کلیدی ملاک اصلی ما نمی‌تواند باشد.

داده‌های سرچ کنسول راهنمای مدیر سایت برای رفع ایرادها و بهینه‌سازی بیشتر محتوای وب‌سایت پیرامون نیاز کاربر است و ممکن است از اهداف تجاری وب‌سایت شما دور باشد چرا که مسئله نرخ تبدیل نمی‌تواند در میانگین رتبه کلمات کلیدی و صفحات در نتایج جستجو سنجیده شود و باید حاصلِ هدف‌گذاری خاص باشد.

فرض کنید میزان فروش فروشگاهِ آنلاینِ شما در موبایل 5برابر دستگاه‌های غیر موبایلی باشد، بنابراین شما به رتبه صحیح فروشگاه‌تان در جستجوی موبایلی نیاز دارید و نمی‌توانید میانگین رتبه کلمات که ترکیب دسکتاپ و موبایل است را ملاک قرار دهید. این یکی از اصلی‌ترین دلایل اهمیت ابزارهای رنک‌ترکینگ است.

پشتیبانی

تیم پشتیبانی در راستای خلق تجربه مشتریان ایجاد و تقویت شده است. تیم پشتیبانی بصورت مستقل از کل واحدهای سگمنتو جهت حمایت از حقوق مشتریان و کمک به موفقیت‌شان در کسب نتایج شگفت‌انگیز از محصولات سگمنتو فعالیت می‌کند. شما اینجا یک دوست ویژه بین واحدهای ما دارید.

مراقبت از نتایج شما

برج مراقبت تنها یک وظیفه دارد و آن‌هم کمک بشما در استفاده صحیح از داده‌ها و راهنمایی دقیق برای تصمیم‌گیری است.

مشاوره و همراهی با شما

قبل از خرید مشاور شما هستیم و بعد از خرید هم یار و یاور شما در دسترسی به حداکثر از محصول و دست‌یابی به نتایج جذاب.

پشتیبانی در هر لحظه از شما

تلفن‌تان را هر لحظه بردارید ما سعی می‌کنیم در دسترس باشیم تا بشما در همان لحظه کمک کنیم مشکلات حل شوند.

کمک به موفق‌شدن شما

ماموریت تیم اینست که شما تجربه ماندگاری داشته باشید و چه چیزی ماندگارتر از موفقیت شما در کارتان با سگمنتو.

مراقبت از نتایج شما

برج مراقبت تنها یک وظیفه دارد و آن‌هم کمک بشما در استفاده صحیح از داده‌ها و راهنمایی دقیق برای تصمیم‌گیری است.

پشتیبانی در هر لحظه از شما

تلفن‌تان را هر لحظه بردارید ما سعی می‌کنیم در دسترس باشیم تا بشما در همان لحظه کمک کنیم مشکلات حل شوند.

مشاوره و همراهی با شما

قبل از خرید مشاور شما هستیم و بعد از خرید هم یار و یاور شما در دسترسی به حداکثر از محصول و دست‌یابی به نتایج جذاب.

کمک به موفق‌شدن شما

ماموریت تیم اینست که شما تجربه ماندگاری داشته باشید و چه چیزی ماندگارتر از موفقیت شما در کارتان با سگمنتو.